Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Moto Guzzi είναι έτοιμη να παρουσιάσει ένα σημαντικά αναβαθμισμένο V7 για το 2021. Η βασική του ανανέωση βρίσκεται στον κινητήρα ο οποίος προέρχεται από το V85TT και είναι ο γνωστός V2 850cc εγκάρσια τοποθετημένος ο οποίος αποδίδει 65 ίππους και 73Nm ροπής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεγαλύτερο το πίσω ελαστικό για να διαχειριστεί την αυξημένη ιπποδύναμη

Αυτό σημαίνει πως το νέο V7 κερδίζει 13 ολόκληρους ίππους για την επόμενη χρονιά κάτι που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί αμελητέο. Στα υπόλοιπα κομμάτια της μοτοσικλέτας έχουμε αλλαγές, όπως τις πίσω αναρτήσεις της Kayaba και τη διαφορετική τοποθέτηση των εξατμίσεων, ενώ ολοκαίνουρια είναι τα μαρσπιέ συνεπιβάτη.  

Παρότι είναι κλασικό και ρετρό μοντέλο, η ψηφιακή τεχνολογία επεμβαίνει παντού

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παραμένει κλασικό και ξεχωριστό το V7

Μεγαλύτερο σε φάρδος είναι το πίσω ελαστικό 150/70, ενώ έχει μακρύνει και η τελική μετάδοση. Ολοκαίνουριο είναι το ψηφιακό στρογγυλό πολυόργανο το οποίο θα τοποθετηθεί στην έκδοση Stone και όχι στην έκδοση Special. Στον στάνταρ εξοπλισμό είναι το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης MGCT με επιλογή απενεργοποίησης ενώ η εταιρία θα έχει διαθέσιμη έκδοση με μειωμένη ισχύ για αναβάτες με άδεια οδήγησης Α2.

Το 2008 έκανε την πρώτη του εμφάνιση το V7 και ήταν κάπως έτσι:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης