Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Έχουν περάσει τουλάχιστον τέσσερα χρόνια από την πρώτη φορά που η Honda μας έδειξε ένα σύστημα Το Riding Assist E ήταν ίσως η πρώτη προσπάθεια της Honda σε ηλεκτρική μοτοσυκλέτα.ασφάλειας το οποίο κρατάει όρθια τη μοτοσυκλέτα ακόμα και σε στάση. Τότε οι Ιάπωνες είχαν παρουσιάσει το σύστημα Riding Assist-E στο πίσω μέρος ενός NC750 το οποίο μέσω ενός υδραυλικού συστήματος είχε την ικανότητα να κρατάει τη μοτοσυκλέτα όρθια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιστρέφουμε στο σήμερα και η Honda μας έδειξε την εξέλιξη του συγκεκριμένου συστήματος. Στην Ιαπωνία, οι μηχανικοί της εταιρείας δούλεψαν πάνω σε ένα φουτουριστικό roadster μοντέλο το οποίο θυμίζει το παλιό, καλό DN-01. Το εκπληκτικό στο συγκεκριμένο δίκυκλο είναι ότι το πίσω μέρος είναι εξοπλισμένο με ένα περίπλοκο υδραυλικό σύστημα με γυροσκόπια το οποίο μπορεί μόνο του να ισορροπήσει τη μοτοσυκλέτα σε όρθια θέση.

Το βίντεο που δείχνει τη μοτοσυκλέτα της Honda να μένει όρθια.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το συγκεκριμένο σύστημα ασφάλεια το εξελίσσει και η Harley Davidson

Για να βρει την ισορροπία το σύστημα κινείται δεξιά και αριστερά ώστε να μπορέσει ανά πάσα στιγμή να μένει Φαντάσου τη μοτοσυκλέτα σου να σε ακολουθεί μόνη της και να παρκάρει μόνη της.σε όρθια θέση. Το σύστημα ξεκάθαρα απευθύνεται σε εκείνους που δυσκολεύονται να κρατήσουν μια βαριά μοτοσυκλέτα όρθια, είτε λόγω ύψους, είτε λόγω κάποιας κινητικής δυσκολίας.

Η ιστορία πάντως με τις μοτοσυκλέτες που μένουν όρθιες έχει απασχολήσει και τους Αμερικανούς και κυρίως την Harley Davidson. Η φίρμα από το Milwaukee είχε παρουσιάσει το 2020 μια πατέντα που επιτρέπει σε κάποιο από τα μοντέλα της να στέκεται όρθιο με τη χρήση γυροσκοπίων και αισθητήρων. Άραγε οι Αμερικανοί βρήκαν έμπνευση από τους Ιάπωνες ή το αντίθετο;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Riding Assist e της Honda.

 

Αυτή ήταν η πρώτη προσπάθεια της Honda τόσο στο σύστημα όρθιας μοτοσυκλέτας όσο και στα ηλεκτρικά μοντέλα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ξεχειλίζει από ποιότητα το νέο Honda ADV 350

Αποστολή EICMA 2021: Το καινούριο ADV 350 στο περίπτερο της Honda

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης