Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Το καλοκαίρι που μας πέρασε στους δρόμους της Αυστρίας ξεκίνησε διστακτικά να δοκιμάζεται ένα Το Duke 990 μας θυμίζει έντονα το Super Duke 990 του 2005, τότε με δικύλινδρο V2 κινητήρα.μυστηριώδες νέο γυμνό μοντέλο από την KTM. Τότε, τα γερμανικά κυρίως μέσα, είχαν εικάσει πως αυτό μπορεί να είναι ένα νέο Duke στα 990 κ.εκ. το οποίο το 2024 αναμένεται να αντικαταστήσει το Duke 890.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μόλις πριν από μερικές εβδομάδες το γερμανικό περιοδικό Motorradonline.de στη Γερμανία δημοσίευσε κατασκοπευτικές φωτογραφίες του νέου Duke το οποίο πλέον μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι είναι με καινούριο, μεγαλύτερο κινητήρα. Η μοτοσικλέτα, στο σχεδιαστικό κομμάτι ακόμα δεν μπορεί να μας προσφέρει κάτι οριστικό, ωστόσο υπάρχου στοιχεία τα οποία μπορούμε να διακρίνουμε.

Η κατασκοπευτική εικόνα είναι από το γερμανικό Motorradonline.de

Στόχος οι αυστηρότερες προδιαγραφές Euro5+ του 2024

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτά έχουν να κάνουν κυρίως με την προσαρμογή της naked μοτοσικλέτας στους Euro 5+ κανονισμούς που Η απόδοση του νέου Duke αναμένεται ελαφρώς υψηλότερη από τους 121 ίππους του Duke 890R.θα ισχύσουν από το 2024. Για παράδειγμα, το σύστημα εξάτμισης είναι εντελώς καινούριο και διαθέτει ένα μεγάλο “καζανάκι” στο κάτω μέρος του κινητήρα. Μεγαλύτερο είναι και το τελικό της εξάτμισης για μειωμένο ήχο από τον κινητήρα, ενώ επανασχεδιασμένο είναι το ψαλίδι κυρίως για χωροταξικούς λόγους.

Από την άλλη, το πλαίσιο φαίνεται ίδιο με εκείνο του Duke 890 R, ενώ ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας είναι πολύ πιθανό να ανέβει στα 990 κ.εκ. θυμίζοντας το πρώτο Super Duke που βγήκε στην παραγωγή πίσω στο 2005. H ΚΤΜ θα συνεχίσει τις δοκιμές πάνω στο νέο της μοντέλο και μέσα στο 2022 σίγουρα περιμένουμε να μάθουμε περισσότερα. Πάντως, το μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί το 2023, ίσως και το 2024!

Το εμπρός μέρος δε θυμίζει σε τίποτα το Duke 890 που κυκλοφορεί σήμερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ράλι Ντακάρ 2022, 5η Ε.Δ.: Πρώτη νίκη για τον Danilo Petrucci

H KTM ξεκίνησε τις δοκιμές στο 390 Adventure επόμενης γενιάς

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης