Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Η KTM όπως μας είχε προϊδεάσει, παρουσίασε το νέο της Super Adventure 1290 S αλλάζοντάς το κυρίως στο Ραντάρ εμπρός το οποίο προσφέρει αυτόματο ρυθμιστή ταχύτητας (ACC)εργονομικό κομμάτι. Οι Αυστριακοί δεν προχώρησαν σε ριζικές αλλαγές στο μοντέλο του 2021 καθώς το σημαντικότερο στοιχείο της μοτοσικλέτας είναι το ραντάρ που διαθέτει και είναι ευδιάκριτο στο εμπρός μέρος της μάσκας. Το ραντάρ της Bosch έχει στόχο να προσαρμόζει την ταχύτητα της μοτοσικλέτας ανάλογα με την ταχύτητα των άλλων οχημάτων, ενώ μπορεί να ρυθμιστεί σε πέντε θέσεις ανάλογα με την εμπλοκή που θέλει να έχει το σύστημα ο αναβάτης.
Αναβαθμίσεις στις αναρτήσεις και το πλαίσιο
Στον δικύλινδρο κινητήρα δεν έχουμε σημαντικές αλλαγές καθώς το σύνολο των 1.301 κ.εκ. αποδίδει 160 Αυτή είναι η τρίτη “προσέγγιση” της KTM στο 1290 Super Adventureίππους και έχει εναρμονιστεί με τις προδιαγραφές Euro5. Αλλαγές από την άλλη έχουμε στο πλαίσιο, το οποίο έχει αλλαγές στην έδραση του κινητήρα και στο λαιμό του τιμονιού, ενώ και το ψαλίδι είναι πιο μακρύ στο νέο μοντέλο. Οι αναρτήσεις είναι της WP Apex με ημι-ενεργητική τεχνολογία νέας γενιάς οι οποίες συνεργάζονται με την ίδια IMU που είχε το προηγούμενου μοντέλου. Στα ηλεκτρονικά επίσης, έχουμε νέα TFT οθόνη τύπου “Fish Finder” με εντελώς νέο χειρισμό και σχεδίαση.
Χαμηλότερη σέλα για καλύτερο έλεγχο και άνεση
Στην εργονομία έχουμε αλλαγές καθώς η σέλα είναι πιο χαμηλή κατά 20mm, το ρεζερβουάρ είναι στα 23 λίτρα και η ζελατίνα εμπρός είναι βελτιωμένης σχεδίασης με δυνατότητα ρύθμισης μέχρι και 55mm. Η KTM προσφέρει και δύο αναβαθμίσεις για τον αναβάτη, τις Pro και Rally οι οποίες προσφέρουν επιπλέον δυνατότητες στη μοτοσικλέτα όπως Quickshifter+, περισσότερες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, έλεγχο εκκίνησης στην ανηφόρα και ηλεκτρονικά φώτα.
Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστή η τιμή της μοτοσικλέτας, αναμένουμε τις επόμενες εβδομάδες να μάθουμε τιμή και πότε θα είναι διαθέσιμη.
Παρουσίαση της KTM Super Adventure 120 S
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Με τεχνολογία superbike τα νέα Husqvarna 701