Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Είχαμε γράψει τις προηγούμενες εβδομάδες πως η Piaggio κατάθεσε λογότυπο προς πιστοποίηση με την κωδική ονομασία eSR1. Το μυαλό μας πήγε άμεσα σε ένα ηλεκτρικό scooter από την Aprilia βασισμένο στην Vespa Elettrica με πιο σπορ χαρακτήρα προκειμένου να μπει στο παιχνίδι των ηλεκτρικών και το εργοστάσιο από το Noale.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τρομερές λεπτομέρειες στο scooter της Aprilia με φινίρισμα και ποιότητα σε όλους τους τομείς

Διαθέσιμο τον Ιανουάριο του 2021

Η Piaggio παρόλα αυτά μας την έφερε και τελικά το eSR1 δεν είναι ένα ηλεκτρικό scooter, αλλά ένα Δύο διαθέσιμες μπαταρίες για μεγαλύτερη αυτονομίαηλεκτρικό πατίνι! Η Aprilia λοιπόν σε συνεργασία με την MT Distribution (η οποία συνεργάζεται με την Ducati), παρουσιάζει το πρώτο της πατίνι το οποίο έχει τροχούς 10 ιντσών, κινητήρα 350W και πλαίσιο μαγνησίου κάτι που το τοποθετεί ανάμεσα στα πιο ελαφριά πατίνια της αγοράς. Η μπαταρία επιτρέπει αυτονομία 30 χιλιομέτρων και είναι αποσπώμενη για μεγαλύτερη ευκολία στην φόρτιση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα φρένα είναι ηλεκτρικά εμπρός και με δίσκο πίσω, διαθέτει φώτα LED και οθόνη 3,5 ιντσών LCD με μεγάλο εύρος πληροφοριών, ενώ η τιμή του θα κυμαίνεται από 650-700€. Αναμένεται να είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2021.

 

Οθόνη 3,5 ιντσών με πλούσιες πληροφορίες και ευκολία στον χειρισμό

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης