Η Kawasaki ενισχύει την κατηγορία χαμηλο-μεσαίου κυβισμού και την οικογένεια naked μοτοσυκλετών «Ζ» με την προσθήκη του Z400.

Προικισμένο με τη χαρακτηριστική σχεδιαστική ταυτότητα Sugomi της σειράς Ζ, το νέο Z400 διαθέτει επιθετική εμφάνιση που τονίζεται από το νέο LED προβολέα και η οποία δίνει την αίσθηση μεγαλύτερης σε κυβισμό μοτοσυκλέτας. Στην καρδιά του Z400 βρίσκεται ο νέος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 399cc της Kawasaki που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στο supersport Ninja 400 (δείτε εδώ), με μέγιστη ισχύ 45Hp και συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση (Assist & Slipper).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξελίσσοντας την πλατφόρμα του απερχόμενου Ζ300, το νέο 400 είναι πιο δυνατό αλλά και πιο ελαφρύ από τον προκάτοχό του. Με πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα διαθέτει χαμηλό βάρος (167kg) και υπόσχεται ανάλαφρο χειρισμό, ευελιξία και φιλική εργονομία. Σε συνδυασμό και με το χαμηλό ύψος σέλας, το νέο Ζ400 φαντάζει σαν μια προσιτή και εύχρηστη μοτοσυκλέτα, ιδανική τόσο για όσους βράζει το αίμα τους όσο και για τους αναβάτες της κατηγορίας Α2. Συγκριτικά με την έκδοση Ninja 400 να σας πούμε πως ουσιαστικά πρόκειται για την ίδια μοτοσυκλέτα, η οποία -και προκειμένου να αποκτήσει το δικό της χαρακτήρα- διαθέτει ψηλό τιμόνι αντί για κλιπονς και λιγότερα πλαστικά αεροδυναμικά βοηθήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι, από supersport μεταμορφώνεται σε streetfighter και απευθύνεται σε όσους δεν ενδιαφέρονται για μακρινές αποστάσεις. Ο πίνακας οργάνων, που είναι πλέον σε κάθετη και όχι οριζόντια διάταξη, προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, από ταχύμετρο και στροφόμετρο μέχρι ενδείξεις για επιλεγμένη σχέση κιβωτίου, κατανάλωση καυσίμου, οικονομικής οδήγησης κλπ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης