Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Οι εταιρείες από την Κίνα έχουν βάλει πλέον πλώρη να μεγαλώσουν την γκάμα τους παρουσιάζοντας μεγάλουΤο κύμα νέων μοτοσικλετών από την Κίνα θα χτυπήσει και την Ευρώπη κυβισμού μοντέλα. Έχουμε ήδη εταιρείες όπως η CFMoto με το MT-800 και την Benelli να εξελίσσουν νέους κινητήρες μεγάλου κυβισμού και είναι θέμα χρόνου να έχουμε μπροστά μας μια γκάμα μοτοσικλετών κοντά στα 1.000 κ.εκ. η οποία θα κατακλύσει την αγορά.
Η Zontes είναι μια από τις εταιρείες η οποία έχει στόχο το άνοιγμα της γκάμας της προς τα επάνω. Μέχρι τώρα οι μοτοσικλέτες της κυμαίνονται σε χαμηλού και μεσαίου κυβισμού μοντέλα, αλλά πλέον δεν μπορεί να κρατηθεί σε αυτά τα επίπεδα. Η παγκόσμια αγορά είναι μεγάλη και η ζήτηση για τα μοντέλα της είναι τεράστια, άρα γιατί να μην τολμήσει κάτι μεγαλύτερο;
Όλο και πιο κοντά ερχόμαστε σε μεγαλύτερα μοντέλα από την Κίνα
Η Zontes το 2020 είχε διαρρεύσει ότι δουλεύει πάνω σε έναν τρικύλινδρο κινητήρα κοντά στα 800 κ.εκ.Η Zontes ετοιμάζει ικανούς αντιπάλους σε πολλές κατηγορίες πάνω στον οποίο θα χτίσει πολλά διαφορετικά μοντέλα. Τα τελευταία νέα κάνουν λόγο για ένα τρικύλινδρο σύνολο 600 κ.εκ. και έναν πολύ μεγαλύτερο στα 1.000 κ.εκ. δημιουργώντας ένα άκρως ενδιαφέρον σύνολο.
Ο μικρότερος τρικύλινδρος της Zontes θα τοποθετηθεί σε ένα γυμνό μοντέλο το οποίο θα γίνει βασικός αντίπαλος του Triumph Trident, ενώ ο μεγαλύτερος θα τοποθετηθεί ίσως σε ένα γυμνό streetfighter και σε ένα adventure μοντέλο όπως το Tracer. Ένα είναι σίγουρο, το μέλλον ανήκει στις ασιατικές εταιρείες και κυρίως τις κινεζικές οι οποίες θα προσφέρουν οικονομικές λύσεις σε όλο πλέον το φάσμα των μοτοσικλετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιο ηλεκτρικό scooter φοράει ιμάντα της Continental