Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Την περασμένη χρονιά η Harley Davidson αποφάσισε να ακολουθήσει διαφορετική στρατηγική όσον αφορά Από το 2019 έχει βγάλει στην αγορά κανονική ηλεκτρική μοτοσυκλέτα η Harley Davidson – πολύ μπροστά!τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Ο νέος Πρόεδρος της εταιρείας Jochen Zeitz αποφάσισε να επιστρέψει την Harley στις ρίζες της αποκόπτοντας το πρόγραμμα των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών και δίνοντας βάση στα premium cruiser μοντέλα της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάπως έτσι, στις αρχές του χρόνου παρουσιάστηκε η νέα εταιρεία LiveWire η οποία ως παρακλάδι της Harley Davidson θα ασχοληθεί αποκλειστικά με ηλεκτρικά δίκυκλα. Για να αντλήσει όσο το δυνατόν περισσότερους πόρους η LiveWire πλέον ανοίγει το χαρτοφυλάκιό της και κάνει την είσοδό της στο Χρηματιστήριο προς αναζήτηση επενδυτών και συνεργατών προκειμένου να ενισχύσει το πλάνο εξέλιξης και κατασκευής των νέων μοντέλων της.

Το One είναι το πρώτο μοντέλο της LiveWire ως αυτόνομη εταιρεία.

Η Kymco μπαίνει δυνατά στο παιχνίδι των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ποσό που έχει ορισθεί από την Harley ως εναρκτήριο είναι τα 545 εκατομμύρια δολάρια (483 εκ. ευρώ) σε Με αυτήν την κίνηση η Harley όχι μόνο δεν παρατάει την Livewire, αλλά επενδύει σημαντικά στην εποχή των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.μια επένδυση η οποία υπολογίζεται στο σύνολό της στα 1.77 δισεκατομμύρια δολάρια (1,5 δις ευρώ). Το ενδιαφέρον την υπόθεσης είναι η εμπλοκή ενός πολύ σημαντικού εργοστασίου μοτοσυκλέτας και scooter, της Kymco. Η εταιρεία από την Ταΐβάν ήδη έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες επένδυσης στην LiveWire καλύπτοντας ένα ποσό της τάξης των 100 εκ. δολαρίων προκειμένου να γίνει στρατηγικός συνεργάτης της LiveWire για την κατασκευή μελλοντικών ηλεκτρικών μοντέλων, αλλά και στον τομέα της διανομής και υποστήριξης σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η αλήθεια είναι πως η Harley Davidson με την επένδυση που έκανε τα τελευταία χρόνια στον τομέα των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της έχει δώσει προβάδισμα στην τεχνογνωσία. Με το σκεπτικό ότι σε δέκα χρόνια θα έχουμε περάσει πλέον σε έναν έντονο εξηλεκτρισμό, η Kymco πολύ σωστά επενδύει στις γνώσεις των Αμερικανών για να μπει έτοιμη στο παιχνίδι του μέλλοντος. Άλλωστε η Kymco ήδη εξελίσσει το δικό της ηλεκτρικό μοντέλο το RevoNEX, ενώ έχει ξεκινήσει και συνεργασία με την Felo για την παραγωγή ενός δυναμικού ηλεκτρικού scooter.

Το RevoNEX είναι το σχέδιο της Kymco στις μεγάλες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σχέδιο της LiveWire περιλαμβάνει πάρα πολλά νέα μοντέλα

Η LiveWire έχει ήδη παρουσιάσει το πρώτο της μοντέλο που είναι το One. Είναι βασισμένο στο LiveWire της Harley Davidson και πρόκειται για μια ολοκληρωμένη και δοκιμασμένη πρόταση στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Με το επενδυτικό πλάνο της Harley, η Livewire θα αποκτήσει τους πόρους προκειμένου να αναβαθμίσει τόσο τον ηλεκτροκινητήρα της Arrow όσο και το σύστημα μπαταριών και φόρτισης της μοτοσυκλέτας για να μπει ξανά δυναμικά στην κορυφή του ανερχόμενου τομέα.

Η συνέντευξη του Προέδρου της Harley Davidson, Jochen Zeitz.

 

Βίντεο με τον πρώην πρωταθλητή F1 Nico Rosberg να οδηγεί το LiveWire.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το Kymco AK550 κάνει στροφή προς τον τουρισμό

Έγινε το πρώτο βήμα της συνεργασίας Harley Davidson και Hero MotorCorp

Η LiveWire παρουσίασε το πρώτο της μοντέλο

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης