Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Η Moto Guzzi στο τέλος του 2021 μας παρουσίασε δύο σημαντικά σχέδια που αφορούν το μέλλον τηςΗ V100 είναι η πρώτη Guzzi με υγρόψυκτο κινητήρα! μάρκας. Το ένα ήταν τα σχέδια του νέου εργοστασίου στο Mandello del Lario το οποίο θα έχει Μουσείο και σύγχρονο θεματικό πάρκο. Το δεύτερο ήταν ένα εντελώς καινούριο μοντέλο το οποίο ονόμασε V100 Mandello και ήταν ένα εντυπωσιακό Sport Touring με πολλές καινοτομίες.
Το V100 Mandello ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε θα το δούμε να βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής της ιταλικής μάρκας, ωστόσο δεν θα αργήσει η στιγμή που θα το απολαύσουμε στους δρόμους. Το V100 είναι εξοπλισμένο με έναν δικύλινδρο κινητήρα, υγρόψυκτο 1.042 κ.εκ., εγκάρσια τοποθετημένο ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και 105Nm ροπής. Συνοδεύεται από μια πλήρη σουίτα ηλεκτρονικών του Piaggio Group με πολλαπλές χαρτογραφήσεις, ηλεκτρονικό γκάζι, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και πολλά ακόμα.
Το πλαίσιο είναι επίσης καινούριο, με έμφαση την κορυφαία οδηγική συμπεριφορά, ενώ οι αναρτήσεις είναι ηλεκτρονικές της Ohlins με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω. Η μετάδοση γίνεται μέσω άξονα ο οποίος παίζει το ρόλο και του μονόμπρατσου ψαλιδιού, ενώ τα φρένα είναι της Brembo με ABS στροφής.
Δίνει φτερά!
Το σύστημα το οποίο είναι ίσως το πιο εντυπωσιακό στο V100 Mandello είναι το σύστημα ενεργών αεροδυναμικών. Στα δεξιά και αριστερά του ρεζερβουάρ υπάρχουν αεροδυναμικά φτερά τα οποία ενεργοποιούνται αυτόματα όταν οι αισθητήρες δεχτούν αεροδυναμική πίεση μεγαλύτερη από το επιτρεπόμενο. Τα φτερά εκτρέπουν τον αέρα μακριά από τον αναβάτη και βοηθούν τη μοτοσικλέτα να είναι πιο σταθερή και στιβαρή στις στροφές.
Εκείνο που ακόμα δεν γνωρίζουμε είναι πότε θα δούμε την V100 Mandello στα καταστήματα και φυσικά, την τιμή της μοτοσικλέτας.
Βίντεο με τις λεπτομέρειες της V100 Mandello.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το Moto Guzzi Fast Endurance Trophy επέστρεψε!