Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Η αλήθεια είναι ότι πάντα είχα μια ιδιαίτερη προτίμηση και σχέση με μάρκες μοτοσικλετών που παίζουν το  Το 700CL-X είναι διαθέσιμο σε δύο χρωματισμούς, μπλε και γκρι.ρόλο του αουτσάιντερ. Μου άρεσε το μικρό παλιό Simson που είχα στην κατοχή μου, λάτρεψα το μυώδες Buell που οδηγούσα για μερικούς μήνες, ενώ δεν βαριόμουν ποτέ την ερώτηση “τι είναι αυτό;” των ανθρώπων που συναντούσα όταν ανάμεσα στα πόδια μου είχα το αγαπημένο μου Moto Morini.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό έπαθα όταν είχαν την ευκαιρία να οδηγήσω και το νέο roadster μοντέλο της κινεζικής φίρμας CFMoto. Το 700CL-X Heritage το είδαμε πρώτη φορά πριν από περίπου δύο χρόνια και ήταν ένα θέαμα που δεν είχαμε συνηθίσει από κατασκευαστές της χώρας των Σαμουράι καθώς επικεντρώνονται κυρίως στην παραγωγή μικρού κυβισμού μοτοσικλετών και scooter.

Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής για το 700CL-X.

Τραβάει τα βλέμματα πάνω του

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε μια από τις συναντήσεις μου με ένα από τα “Τσακάλια της Τετάρτης”, πήγα με το 700 CL-X και φυσικά η πρώτη ερώτηση που άκουσα ήταν η αναμενόμενη, “τι είναι αυτό;”. Χαμογέλασα και δεν κρύβω ότι η συζήτηση αντί να γίνεται για το “Τσακάλι”, επικεντρώθηκε στο CFMoto. “Εσύ το έχεις φτιάξει ή το πήγες σε κάποιον βελτιωτή;”, ήταν η δεύτερη ερώτηση του συνομιλητή μου και προς μεγάλη του έκπληξη του απάντησα ότι “όχι, είναι γνήσιο, έτσι το αγοράζεις από το κατάστημα της CFMoto!”.

Η αλήθεια είναι ότι κοιτάζοντας το 700 CL-X Heritage δεν μπορείς παρά να εικάσεις ότι η μοτοσικλέτα είναιΤο εμπρός κάλυμμα του προβολέα δημιουργεί ένα “X” που δίνει μια ιδιαίτερη σχεδιαστική ταυτότητα. αποτέλεσμα βελτίωσης από κάποιον μεγάλο οίκο. Από μακριά η σιλουέτα του CFMoto είναι λεπτή, μαζεμένη και δεν μπορείς να ξεχωρίσεις ακριβώς σε ποια κατηγορία πρέπει να το κατατάξεις. Είναι κάτι ανάμεσα σε roadster, scrambler, νεο-ρετρό, flat-track το οποίο όμως όπου και αν σταθεί δεν περνάει απαρατήρητο. Δεν κρύβω ότι βρίσκω τη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα μια από τις ομορφότερες των τελευταίων ετών η οποία εκτός από την προσεγμένη εμφάνιση, έχει και ένα μοναδικό στυλ το οποίο δεν θυμίζει κάτι άλλο. Λίγο η φαρδιά και κοφτή σέλα στο πίσω μέρος, λίγο το στρογγυλό LED φωτιστικό σώμα με το ξεχωριστό καπάκι, λίγο η κοφτή εξάτμιση με κάνουν να θέλω να κοιτάζω συνεχώς τη μοτοσικλέτα για να ανακαλύψω κάποια ακόμα λεπτομέρεια που μου έχει ξεφύγει. Καλή δουλειά, πολύ καλή δουλειά από την CFMoto!

Κάθε φορά που ανοίγεις το γκάζι απολαμβάνεις γεμάτες επιταχύνσεις που ανεβάζουν την αδρεναλίνη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δύναμη παντού και πάντα

Από εμφάνιση πάμε πολύ καλά, αλλά τι γίνεται στο τεχνικό κομμάτι με αυτή την εντυπωσιακή μοτοσικλέτα. Στο κομμάτι του κινητήρα, η CFMoto έχει επιλέξει ένα πολύ δυναμικό δικύλινδρο σύνολο 693 κ.εκ. το οποίο αποδίδει 74 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 68Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού έχει αναλάβει η Bosch, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου και αλυσίδα. Το σύνολο συνοδεύεται από συμπλέκτη ολίσθησης για ανεπηρέαστο κατέβασμα ταχυτήτων χωρίς να μπλοκάρει ο πίσω τροχός.

Βασικό χαρακτηριστικό του κινητήρα είναι η γραμμική του λειτουργία και δυνατές επιταχύνσεις που Ο μαγικός αριθμός των 74 ίππων είναι υπεραρκετός σχεδόν για οτιδήποτε θέλεις να κάνεις με τη μοτοσικλέτα. προσφέρει. Το 700CL-X είναι εξοπλισμένο με δύο χαρτογραφήσεις, την Sport και την ECO. Στην ECO η ισχύς μειώνεται σημαντικά, ιδιαίτερα όταν το στροφόμετρο περάσει τις 5.500 σ.α.λ. Αντίθετα, στην Sport τα πράγματα είναι εκρηκτικά με την ισχύ του κινητήρα να είναι σοβαρή. Είναι πρόθυμος να ανεβάσει γρήγορα στροφές, δεν τρομάζει καθώς έχει ομαλή καμπύλη απόδοσης, αλλά νιώθεις τις επιταχύνσεις δυνατά και βλέπεις το ταχύμετρο να ανεβάζει χιλιόμετρα με πολύ γρήγορο ρυθμό. Ιδιαίτερα πάνω από τις 5.000 σ.α.λ. η απόδοση είναι γεμάτη και το ηλεκτρονικό γκάζι αναλαμβάνει να μεταφέρει μεγάλα ποσά ροπής και δύναμης στον πίσω τροχό. Η CFMoto έχει επιλέξει να μην τοποθετήσει σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης στη μοτοσικλέτα και η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάστηκε όσο το είχα στα χέρια μου.

Φαρδιά και άνετη σέλα τόσο για τον επιβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη.

Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με εντυπωσιακή ποιότητα στη λειτουργία

Η διασκεδαστική απόδοση του κινητήρα ανεβάζει την αδρεναλίνη και αμέσως θέλεις να οδηγήσεις σβέλτα το Το βάρος της μοτοσικλέτας είναι 196 κιλά και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13 λίτρα.700CL-X. Η CFMoto για να υποστηρίξει το δυναμικό της σύνολο έχει επιλέξει πολύ ποιοτικά περιφερειακά για τη μοτοσικλέτα της. Το πλαίσιο από χρωμομολυβδένιο είναι σωληνωτό και συνεργάζεται με ένα ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41mm της KYB εμπρός και ένα επίσης ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ πίσω. Οι τροχοί είναι 18 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, ενώ στα φρένα συναντάμε έναν δίσκο 320mm εμπρός της J.Juan και έναν δίσκο 260mm πίσω.

Βγαίνοντας στο δρόμο και έχοντας έναν τόσο ενθουσιώδη κινητήρα δεν μπορείς παρά να θέλεις να οδηγήσεις επιθετικά. Το 700CL-X σε καμία περίπτωση δεν θα πει όχι στις σπορ ορέξεις σου και με ασφάλεια θα σε διασκεδάσει στις στροφές. Το στήσιμο του πλαισίου έχει μια σπορ αίσθηση η οποία ενισχύεται από την πολύ καλή πληροφόρηση στο εμπρός μέρος και την ανεπηρέαστη λειτουργία της πίσω ανάρτησης με εξαιρετική πρόσφυση.

Πολύ ευχάριστο στην οδήγηση, δε χορταίνεις να το οδηγείς σε όλες τις συνθήκες.

Σου αρέσει να το οδηγείς στις στροφές, στην πόλη, ακόμα και στο χώμα

Με λίγο πείραγμα στην προφόρτιση του αμορτισέρ η μοτοσικλέτα γίνεται εξαιρετικά ευχάριστη στην είσοδοΟι σχεδιαστές του 700CL-X βρήκαν το μυστικό συστατικό που σε κάνει να θέλεις να το οδηγείς συνέχεια! των στροφών παίρνοντας μεγάλες κλίσεις και δίνοντας μεγάλη αυτοπεποίθηση στον αναβάτη. Στο άνοιγμα του γκαζιού η μοτοσικλέτα έχει την τάση να κλείνει τη γραμμή της βοηθώντας ακόμα περισσότερο στη σβέλτη οδήγηση κάνοντας τον αναβάτη να χαμογελάει και να ανυπομονεί για την επόμενη στροφή. Τα φρένα, παρότι θα θέλαμε λίγο περισσότερο αρχικό δάγκωμα, έχουν καλή αίσθηση η οποία βοηθάει τον αναβάτη να φρενάρει βαθιά μέσα στη στροφή εμπιστευόμενος το μπροστινό της μοτοσικλέτας και τον μονόδρομο συμπλέκτη ο οποίος δεν αφήνει τον πίσω τροχό να χάσει την ισορροπία του. Στην καλή συμπεριφορά συμβάλουν και τα ελαστικά Pirelli MT60RS τα οποία προσφέρουν καλή πρόσφυση τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο οδόστρωμα, ενώ είναι ικανά για πέρασμα και από χωμάτινες διαδρομές.

Το 700CL-X πάντως δεν είναι μόνο για διασκεδαστικές βόλτες, αλλά θα μεταφέρει άνετα τον αναβάτη σε κάθε καθημερινή του μετακίνηση. Η άνετη θέση οδήγησης, η φαρδιά σέλα και το φαρδύ τιμόνι δημιουργούν ένα περιβάλλον άνεσης και ασφάλειας στην καθημερινότητα. Ο στρογγυλός πίνακας οργάνων LCD παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ εύκολα μπορείς να αλλάξεις τις λειτουργίες του κινητήρα από το τιμόνι. Η μοτοσικλέτα είναι εξοπλισμένη επίσης με σύστημα αυτόματης ρύθμισης ταχύτητας ταξιδιού (Cruise Control) το οποίο λειτουργεί άψογα και σε ξεκουράζει σε περίπτωση ταξιδιού.

Ευανάγνωστη LCD οθόνη με πολλές πληροφορίες.

Σφίγγω το χέρι στην σχεδιαστική ομάδα του 700CL-X

Όταν το καλοκαίρι που μας πέρασε έλαβα το Δελτίο Τύπου με την τιμή του CFMoto 700CL-X μου έπεσε το Κορυφαίο value for money για ένα μοντέλο που είναι… καταδικασμένο να πετύχει.σαγόνι. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι μια τέτοια μοτοσικλέτα με αυτά τα χαρακτηριστικά θα μπορούσε να κοστίζει λιγότερα από 6.000€. Τώρα όμως ήρθε η ώρα να οδηγήσω το μοντέλο της ανερχόμενης μάρκας και μπορώ με ασφάλεια να επιβεβαιώσω ότι έχουμε να κάνουμε με μια μοτοσικλέτα η οποία προσφέρει πολλά περισσότερο από όσο κοστίζει. Πρόκειται για μια καλοφτιαγμένη μοτοσικλέτα, με υψηλή ποιότητα κατασκευής, εξαιρετική συμπεριφορά στο δρόμο και ένα κινητήρα που δεν θα απογοητεύσει κανέναν. Η συγκεκριμένη κατηγορία των νεο-ρετρό μοντέλων γνωρίζει μεγάλη άνθιση στην Ευρώπη και η CFMoto βάζει τη δική της ξεχωριστή πρόταση στο τραπέζι η οποία είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει πονοκέφαλο στον ανταγωνισμό.

ΤΙΜΗ: 5.990€

Όλα τα στοιχεία του CFMoto 700CL-X ΕΔΩ.

Βασικά Τεχνικά Χαρακτηριστικά.

Μονός δίσκος με δαγκάνα της J.Juan και ABS της Continental.

Το ύψος της σέλας είναι στα 800mm.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νέο μικρότερο CL-X ετοιμάζει η CFMoto

Εντυπωσιακό νέο cafe racer φέρνει η CFMoto

Πρώτη επαφή στην Ελλάδα με το CFMoto 700 CL-X

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης