Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Δεν πίστευα στα μάτια μου όταν αντίκρισα για πρώτη φορά το Honda NC750X το οποίο θα είχα στα χέρια μου για μια εβδομάδα από τα κεντρικά της Σαρακάκης Α.Ε. Ήταν στο χρώμα μπλε και εξηγώ αμέσως γιατί όλα αυτά είναι τόσο ιδιαίτερα. Ακριβώς την προηγούμενη ημέρα είχα μια τηλεφωνική επικοινωνία με έναν καλό φίλο ο οποίος με ενθουσιασμό με ενημέρωσε ότι αγόρασε μοτοσικλέτα… Honda. Καλά μαντέψατε, ήταν NC750 του 2016 με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και μάλιστα σε χρώμα μπλε! Αυτή η σύμπτωση δεν έπρεπε να περάσει ανεκμετάλλευτη και αμέσως κανόνισα συνάντηση για να… συγκρίνουμε τα “εργαλεία” μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρέα με τον Γιάννη Κατσαμπίρη αναλύσαμε το νέο NC750X, για ευνόητους λόγους!

Άνετο, σύγχρονο και ποιοτικό

Η πρώτη φράση που βγήκε από το στόμα του φίλου Γιάννη όταν ανέβηκε στη σέλα του NC ήταν “Είναι πιο Το βάρος της NC750X χωρίς το DCT κιβώτιο είναι στα 214 κιλά.χαμηλό και πιο… καινούριο”. Δεν είχε άδικο καθώς το νέο Honda NC750X είναι λίγο πιο χαμηλό σε σχέση με το παρελθόν. Αυτό οφείλεται στο νέο πλαίσιο της μοτοσικλέτας που επιτρέπει την τοποθέτηση του σώματος πιο πολύ “μέσα” στη μοτοσικλέτα και όχι από πάνω της. Η άνεση είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα δυνατά σημεία του νέου NC750 το οποίο είναι τόσο καλά μελετημένο που όταν ανεβαίνεις στη σέλα του είναι σαν να κάθεσαι σε μοτοσικλέτα την οποία είχες σχεδιάσει εσύ για τα δικά σου μέτρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε ένα όχι και τόσο εκπαιδευμένο μάτι οι δύο μοτοσικλέτες μοιάζουν πολύ, ωστόσο οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν τη διαφορά. Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED με έναν επιπλέον προβολέα στο εμπρός μέρος, ενώ και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι καινούριο. Κατά τα άλλα η δομή της μοτοσικλέτας παραμένει αναλλοίωτη κάτι που άρεσε στον Γιάννη και αυτός ήταν ένας λόγος – όπως μου εξήγησε – ότι επέλεξε να πάρει μοτοσικλέτα της Honda.

Ο κινητήρας έχει ζωντάνια και δύναμη ικανή να στείλει το ταχύμετρο πάνω από τα 180Km/h.

Περισσότερη δύναμη, περισσότερη ροπή, περισσότερα ηλεκτρονικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χωρίς να χάσουμε χρόνο του έδωσα τα κλειδιά και του είπα να κάνει μια βόλτα για να συζητήσουμε για κινητήρα και συμπεριφορά. Το μηχανικό σύνολο του NC750X είναι ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 745 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 58 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 69Nm ροπής στις 5.750 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω μηχανικού 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ την τροφοδοσία έχει αναλάβει σύστημα PGM-FI της Honda.

Δεν χρειάστηκε παρά μερικά λεπτά οδήγησης για να συνειδητοποιήσει ο Γιάννης πως το νέο NC750X είναι Είναι διαθέσιμο σε τέσσερις χρωματικές εκδόσεις, λευκό, μπλε, κόκκινο και μαύρο.σημαντικά αναβαθμισμένο στον τομέα του κινητήρα και ακόμα περισσότερο στον τομέα της οδηγικής συμπεριφοράς. “Έχει περισσότερη ζωντάνια, ιδιαίτερα στην σπορ επιλογή, ανεβάζει πιο ανάλαφρα στροφές και σίγουρα έχει μεγαλύτερη διάρκεια”, σχολίασε με το που έβγαλε το κράνος του ο κάτοχος του προηγούμενου NC και δεν είχε άδικο. Το μηχανικό σύνολο του νέου NC750X είναι πραγματικά διαμαντένιο. Η προσθήκη του ηλεκτρονικού γκαζιού Throttle-by-Wire σε συνδυασμό με τις 600 επιπλέον στροφές που μπορεί να ανεβάσει τον έχουν κάνει ιδιαίτερα ευχάριστο σε όλες τις συνθήκες. Διαθέτει τέσσερις επιλογές οδήγησης, Standard, Sport, Rain και User οι οποίες ρυθμίζουν ταυτόχρονα σε τρία επίπεδα το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (Selectable Torque Control) βάζοντας στο “παιχνίδι” και την τεχνολογία στο νέο NC.

Η LCD οθόνη παρέχει πολλές πληροφορίες και ελέγχεται από το τιμόνι.

Το βελούδινο κιβώτιο θα σε κάνει να ξεχάσεις το DCT

Παρότι δηλώνω θαυμαστής του DCT κιβωτίου ταχυτήτων της Honda, στην περίπτωση του NC750X δεν με Το NC750X είναι εξοπλισμένο και με σύστημα ειδοποίησης επερχόμενου οχήματος σε περίπτωση απότομης πέδησης (ESS).πείραξε ιδιαίτερα που είχε μηχανικό κιβώτιο. Η λειτουργία του ήταν βελούδινη, ενώ ο ροπάτος και ελαστικός κινητήρας βοηθούν ώστε να μην είσαι συνέχεια κρεμασμένος πάνω στο λεβιέ. Είναι λίγο πιο ανάλαφρο στις επιταχύνσεις λόγω του μικρότερου βάρους σε σχέση με την έκδοση DCT, ενώ νιώθεις πιο συμμετοχικός στην οδήγηση χωρίς να κουράζεσαι με έναν συμπλέκτη… βουτυρένιο. Στη λειτουργία του κιβωτίου σημαντικό ρόλο παίζει και ο μονόδρομος συμπλέκτης ο οποίος δεν επιτρέπει στον πίσω τροχό να μπλοκάρει, κάτι που επισήμανε και ο Γιάννης ο οποίος βρήκε το κιβώτιο πολύ πιο ομαλό και αθόρυβο σε σχέση με το δικό του.

Είδα τον Γιάννη ότι άρχισε να μπερδεύεται με όλα αυτά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που έχει η νέα NC750X και προσπάθησα να αλλάξω κουβέντα. “Στρίβει με τη σκέψη ε;”, του λέω και αμέσως βλέπω το χαμόγελο να σχηματίζεται στο πρόσωπο του. “Νομίζω ότι αυτός είναι ο τομέας που η Honda έχει κάνει τη μεγαλύτερη αναβάθμιση στο NC. Ο τρόπος που στρίβει και φρενάρει δεν έχουν καμία σχέση με το δικό μου”, σχολίασε ο Γιάννης αφήνοντας μια δόση ζήλιας να ξεφύγει από το βλέμμα του. Αυτή είναι και η πραγματικότητα. Η Honda έχει δώσει τεράστια έμφαση στην οδική συμπεριφορά του NC750X μετατρέποντάς το σε ένα πολύ διασκεδαστικό, εύκολο και ασφαλές σύνολο.

LED φωτιστικά σώματα τα οποία κάνουν τη νύχτα... μέρα!

Εμπνέει εμπιστοσύνη στο δρόμο

Όλα ξεκινούν από το νέο ατσάλινο πλαίσιο το οποίο είναι έξι κιλά πιο ελαφρύ. Το μυστικό εδώ είναι το πιο χαμηλό κέντρο βάρους το οποίο αλλάζει τη γεωμετρία της μοτοσικλέτας. Τις αλλαγές του πλαισίου ενισχύουν οι αναβαθμισμένες αναρτήσεις. Στο εμπρός μέρος έχει τοποθετηθεί τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm της Showa με τεχνολογία Dual Bending Valve, ενώ πίσω βρίσκουμε ένα μονό αμορτισέρ με σύνδεση Pro-Link. Το σύνολο έχει δύο πολύ δυνατά χαρακτηριστικά. Το ένα είναι η κορυφαία ευελιξία η οποία μετατρέπει το NC750X σε ένα ευχάριστο όχημα πόλης, ενώ το δεύτερο είναι η αίσθηση ασφάλειας που προσφέρει στις στροφές. Είναι εξαιρετικά ανάλαφρο στη συμπεριφορά, γέρνεις στη στροφή με τεράστια ευκολία και ξύνεις τα μαρσπιέ χωρίς να ιδρώνεις, με το σύνολο να παραμένει ακλόνητο.

Ο αποθηκευτικός χώρος των 23 λίτρων στη θέση του ρεζερβουάρ ανεβάζει κατακόρυφα την ευχρηστία της μοτοσικλέτας.Είτε είσαι στην πόλη και προσπαθείς να ξεφύγεις από την κίνηση, είτε είσαι σε κάποιο στροφιλίκι και διασκεδάζεις σε σβέλτο ρυθμό, είτε ταξιδεύεις στον αυτοκινητόδρομο, το NC750X δεν θα σε απογοητεύσει. Το αντίθετο μάλιστα θα σου προκαλέσει μια ευφορία και μια ικανοποίηση τέτοια που θα σε κάνει να το αγαπήσεις. “Ξέχασα να σου πω για τα φρένα. Τρομερή δύναμη, ιδιαίτερα στο αρχικό άγγιγμα της μανέτας, αυτό το θέλω και στο δικό μου τώρα!”, μου είπε ο Γιάννης και δεν είχε άδικο. Τα φρένα είναι πολύ διαφορετικά σε σχέση με το παρελθόν. Στο νέο NC750X χρησιμοποιεί έναν δίσκο 320mm εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και έναν δίσκο 240mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα. Το βασικό χαρακτηριστικό του συνόλου είναι η ευχάριστη προσθήκη του αρχικού “δαγκώματος” το οποίο ανεβάζει τόσο τον δείκτη ασφάλειας, όσο και τον δείκτη διασκέδασης όταν κινείσαι πιο σβέλτα. Φυσικά, το ABS είναι πάντα εκεί για τις δύσκολες στιγμές, ωστόσο δεν σε απασχολήσει ιδιαίτερα αφού το σύνολο φρένα και ποιοτική μπροστινή ανάρτηση περνάνε το φρενάρισμα σε άλλο επίπεδο.

Οι αναβαθμισμένες αναρτήσεις έχουν χαρίσει στο NC καλύτερη συμπεριφορά και πιο δυναμική απόδοση.

Η διαφορά με το αντίστοιχο DCT είναι 1.000€ και δέκα κιλά σε βάρος

Είχα καταλάβει από τότε που οδήγησα το NC750X με το DCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων πριν από μερικές εβδομάδες, ότι αυτή τη μοτοσικλέτα δεν μπορείς να μην την αγαπήσεις. Παρότι λάτρης του DCT, μπορώ να πω ότι στην περίπτωση του NC750 δεν με “χάλασε” το μηχανικό σύνολο, καθώς η μοτοσικλέτα είναι πραγματικά εξαιρετική. Οι βελτιώσεις είναι ουσιαστικές και άμεσα αντιληπτές από τον κάτοχο του προηγούμενου μοντέλου τον οποίο έβαλα σε σκέψεις. “Δεν έπρεπε να μου το κάνεις αυτό”, μου είπε φεύγοντας. “Πάνω που έλεγα ότι θα το κρατήσω για πάντα, ψάχνω ήδη χρήματα να πάρω το καινούριο και αυτήν τη φορά θα το κρατήσω για πάντα!”. Μέχρι το επόμενο Γιάννη, μέχρι το επόμενο…

ΤΙΜΗ: 9.050€

Όλα τα στοιχεία για το Honda NC750X ΕΔΩ.

Βασικά Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ισχυρά φρένα με την ευχάριστη προσθήκη του αρχικού "δαγκώματος".

Αυξημένη εργονομία με μεγάλο αποθηκευτικό χώρο 23 λίτρων και θύρα USB φόρτισης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Honda υποδέχεται τη νέα εποχή τουρισμού με την NT1100

Είναι η NC750X η ιδανική μοτοσικλέτα για το DCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της Honda;

Το SH Mode 125 της Honda είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από τις ανάγκες μετακίνησής σου

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης