Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Από το 2019 η Brixton μας είχε δείξει δείγματα της θέλησής της να παρουσιάσει μια μεγάλου κυβισμού Η Brixton ανήκει στο KSR Group το οποίο έχει έδρα το Krems της Αυστρίαςμοτοσικλέτα. Βλέπεται, η φίρμα από την Αυστρία (με ρίζες στην Κίνα) μας έχει συνηθίσει σε μοντέλα μικρού κυβισμού, 125, 250 και 500, και για την ώρα δεν έχει ασχοληθεί με μεγαλύτερες μοτοσικλέτες.
Αυτό φαίνεται πως θα αλλάξει και μάλιστα σύντομα καθώς η Brixton δουλεύει εντατικά πάνω σε έναν νέο δικύλινδρο κινητήρα 1.200 κ.εκ. Ο κινητήρας σχεδιαστικά ακολουθεί το μοντέλο των Triumph Boneville και Kawasaki W800 και σύμφωνα με τα σχέδια που διέρρευσαν στο διαδίκτυο θα έχει έναν εκκεντροφόρο, θα είναι υγρόψυκτος και φυσικά δικύλινδρος σε σειρά.
Σίγουρα θα έχουμε ένα scrambler μοντέλο, αλλά και πολλά ακόμα
Στο σχέδιο διακρίνεται και το λογότυπο της Brixton, ενώ οι εξαγωγές για τις εξατμίσεις θα βγαίνουν μία σε Το Crossfire θυμίζει έντονα το Vitpilen της Husqvarnaκάθε πλευρά της μοτοσικλέτας, όπως στις “Αγγλίδες” της δεκαετίας του ’60. Ο κυβισμός αναμένεται να είναι στα 1.200 κ.εκ. με την απόδοση κοντά στους 90 ίππους και τη ροπή να ξεπερνάει τα 100Nm.
Μέχρι στιγμής τα ρετρό sport μοντέλα της Brixton είναι τα Crossfire και πάνω σε αυτήν την πλατφόρμα θα πατήσουν τα νέα μοντέλα που θα είναι εξοπλισμένα με τον καινούριο κινητήρα. Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα κάποιο τεχνικό χαρακτηριστικό ή ημερομηνία παραγωγής και θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το τέλος του χρόνου για να έχουμε εξελίξεις.
Το βίντεο παρουσίασης του Crossfire 500X.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Όλο και πιο όμορφες οι μοτοσικλέτες της Brixton
Αναβαθμίσεις στα μοντέλα της Brixton για το 2021 με έμφαση στα 125άρια