Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Από το τέλος του 2020 η Yamaha είχε ανακοινώσει πως σταματάει την ευρεία παραγωγή του θρυλικού της Η Yamaha στο αγωνιστικό κιτ της GYTR προσφέρει και αναρτήσεις της Ohlins.supersport μοντέλου YZF-R6. Για το καλό του φανατικού κοινού των track days και των αγώνων (και την πιστοποίηση για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport 600) η Yamaha αποφάσισε να συνεχίσει την παραγωγή του μοντέλου σε περιορισμένη έκδοση και μόνο για χρήση πίστας και όχι για χρήση στο δρόμο.
Το 2021 το μοντέλο ονομάστηκε R6 RACE και ήταν σε ολόμαυρο χρωματισμό, αλλά για το 2022 η Yamaha πάει ένα βήμα παρακάτω προσφέροντας το μοντέλο με κορυφαία περιφερειακά από τη λίστα του αγωνιστικού τμήματος GYTR. Η πρώτη και βασική διαφορά είναι στα χρώματα στα οποία πλέον προστίθεται το χαρακτηριστικό μπλε της Yamaha στο ρεζερβουάρ και το εμπρός φτερό. Το υπόλοιπο κουστούμι από ανθρακονήματα της μοτοσικλέτας δεν είναι βαμμένο για να μπορέσει ο αγωνιζόμενος ή ο ιδιώτης να βάλει τη δική του πινελιά ή τους χορηγούς του.
Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SSP600 η Yamaha R6 κυριαρχεί
Η Yamaha R6 είναι εξοπλισμένη με τον γνωστό τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 599 κ.εκ. ο οποίοςΗ μοτοσικλέτα είναι εξοπλισμένη με ολοκληρωμένο σύστημα εξάτμισης της Akrapovic. αποδίδει 118,4 ίππους στις 14.500 σ.α.λ. Η Yamaha έχει εξοπλίσει το μοντέλο με κορυφαία συστήματα διαχείρισης όπως ηλεκτρονικό γκάζι YCC-T, σύστημα χαρτογραφήσεων για πολλαπλές επιλογές οδήγησης, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, μονόδρομο συμπλέκτη και quickshifter στο κιβώτιο ταχυτήτων για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς χρήση συμπλέκτη.
Το αλουμινένιο πλαίσιο είναι εξελιγμένο στους αγώνες, ενώ οι αναρτήσεις είναι κορυφαίες με ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός 43mm της KYB με όλες τις ρυθμίσεις και ένα μονό αμορτισέρ πίσω επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο. Το υποπλαίσιο είναι από μαγνήσιο για μείωση του βάρους στα 185 κιλά, ενώ κλιπόν, σέλα και μαρσπιέ είναι ρυθμιζόμενα για να μπορεί ο κάθε αναβάτης να βρει τη δική του τέλεια θέση οδήγησης. Τα φρένα είναι από την κορυφαία σειρά της Yamaha με δύο δίσκους 320mm και τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες εμπρός. Το απίθανο αγωνιστικό μοντέλο της Yamaha είναι διαθέσιμο στα 13.600 ευρώ, χωρίς δυνατότητα έκδοσης πινακίδας κυκλοφορίας.
Το βίντεο παρουσίασης του R6 GYTR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Παρουσιάστηκε η Yamaha RNF WithU στο MotoGP
Η Yamaha παρουσίασε το νέο της ηλεκτρικό scooter στην Ταϊβάν