Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Δεν πρόλαβε καλά, καλά να ξεκινήσει τις πωλήσεις του και η Bimota ήδη ξεκίνησε να βγάζει ξεχωριστές εκδόσεις της μοτοσικλέτας. Φυσικά, μιλάμε για την απίθανη Tesi H2 η οποία στην Ιαπωνία ήδη είναι διαθέσιμη και τώρα η Bimota προχώρησε σε μια νέα έκδοση της μοτοσικλέτας γεμάτη με ανθρακονήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πολύ ιδιαίτερη η μοτοσικλέτα από το Rimini τώρα και με full carbon κουστούμι!

Κινητήρας από Kawasaki με υπερτροφοδότη

Το Tesi H2 το οποίο δανείζεται μηχανικά μέρη της Kawasaki H2 – άλλωστε η Bimota ανήκει πλέον στον Το εργοστάσιο της Bimota παραμένει στο Rimini της Ιταλίας και το Tesi H2 ήδη πωλείται στην Ιαπωνίαιαπωνικό κολοσσό – με τον κινητήρα να είναι ο γνωστός τετρακύλινδρος τούρμπο. Η απόδοση του συνόλου είναι 228 ίπποι (240 ίππους με RamAir) και 14,4 χλγμ ροπής κάτι που μπορεί εύκολα να καταλάβει κάποιος πως πρόκειται για κάτι το πολύ γρήγορο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα στοιχεία της νέας έκδοσης cabon ακόμα δεν έχουν γίνει γνωστά, αλλά μπορούμε εύκολα να υποθέσουμε ότι είναι μια ιδιαίτερη έκδοση της μοτοσικλέτας. Ίσως να είναι μια racing edition της Tesi H2 η οποία θα έχει μειωμένο βάρος και ίσως πιο εκλεπτυσμένο πακέτο αναρτήσεων. Τίποτα από αυτά δεν έχει επιβεβαιωθεί και θα περιμένουμε επίσημες ανακοινώσεις από την Bimota και την Kawasaki για το ξεχωριστό αυτό μοντέλο.

Βίντεο από τις δοκιμές της μοτοσικλέτας στην πίστα του Misano

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ιδιαίτερο μπροστινό σύστημα ονομάζεται Hub Steering System

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κάπως έτσι ακούγεται το Bimota Tesi H2 των 240 ίππων

Τι συμβαίνει με τη συνεργασία Kawasaki-Meguro;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης