Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Η Έκθεση Μοτοσικλέτας της Βερόνα στην Ιταλία επιφύλασσε μικρές και μεγάλες εκπλήξεις στους Η Έκθεση της Verona είναι μια από τις σημαντικότερες για βελτιωμένες μοτοσικλέτες.επισκέπτες. Αδιαμφισβήτητα μια από τις πιο δυνατές παρουσίες ήταν εκείνη της BMW Motorrad Ιταλίας η οποία παρουσίασε δύο εκπληκτικές custom εκδόσεις της R18 με μοναδικό στιλ.
Οι δύο μοτοσικλέτες ήταν η R18M και η R18 Aurora οι οποίες υλοποιήθηκαν έπειτα από τη συνεργασία σημαντικών οίκων με την BMW Motorrad Ιταλίας. Για την κατασκευή της R18M συνεργάστηκαν το περιοδικό LowRide με την American Dream, ενώ για την R18 Aurora συνεργάστηκαν το Garage 221 με την BMW Motorrad Ρώμης.
Ελαφρύτερη και με διαφορετική θέση οδήγησης η R18M
Η BMW R18M είναι μια μοτοσικλέτα η οποία έχει πάρει την έμπνευσή της από το αγωνιστικό τμήμα της γερμανικής φίρμας. Επεμβάσεις έχουν γίνει στην εμφάνιση για να γίνει πιο σπορ η μοτοσικλέτα, ενώ έχουμε αλλαγές και στα αεροδυναμικά κομμάτια χωρίς όμως να χάσει η μοτοσικλέτα τις ρετρό γραμμές της. Οι αναρτήσεις έχουν διαφορετική ρύθμιση, όπως και η γεωμετρία στο πλαίσιο, το σύστημα εξάτμισης είναι της ER Exhaust Revolution, ενώ ο κινητήρας και τα ηλεκτρονικά έχουν παραμείνει ίδια με το κανονικό μοντέλο.
Η δημιουργία των σχεδίων ανατέθηκε στον σχεδιαστή Oberdan Bezzi, ο οποίος είχε συνεργαστεί με το Η BMW πάντως ξεκαθαρίζει ότι δεν φέρει ευθύνη για τις συγκεκριμένες μοτοσικλέτες καθώς δεν είναι δοκιμασμένες από το εργοστάσιο.LowRide στο παρελθόν. Η American Dreams ανέλαβε τις εργασίες συναρμολόγησης και τον συντονισμό. Η Elaboratorio, που ειδικεύεται στη δημιουργία πρωτοτύπων και στη μοντελοποίηση, δημιούργησε εξαρχής τα νέα εξαρτήματα από fiberglass, όπως ουρά και ζελατίνα. Η σέλα φέρει δερμάτινη επένδυση (L.R. Leather), ενώ τη βαφή ανέλαβε το Dox Art Factory και η Rizoma προσέφερε τους καθρέπτες, τα γκριπ, και τα φλας. Η Carbon Italy ανέλαβε τα εξαρτήματα από ανθρακονήματα, όπως καλύμματα κυλινδροκεφαλών και εισαγωγές αέρα.
Εξαρτήματα από πολλά διαφορετικά μοντέλα της BMW στην R18 Aurora
Στην περίπτωση του R18 Aurora η Garage 221 δημιούργησε μια μοτοσικλέτα με πιο απαλές γραμμές εμπνευσμένη από τις cruiser της δεκαετίας του 1970. Ο Pier Francesco, σχεδιαστής της Garage 221 πάντα ήθελε οι μοτοσικλέτες του να έχουν εντυπωσιακή αισθητική ροή με εκτεταμένα φτερά που αγκαλιάζουν τον τροχό. Η σέλα είναι δανεισμένη από μία BMW 1200 C του 2005, οι βάσεις του φέρινγκ τύπου Batwing κατασκευάστηκαν από βάσεις φλας της BMW R 100 του 1982 και ένα τμήμα του πίσω πλαισίου της BMW K 75 του 1991.
Ακόμα και για το χρώμα της μοτοσικλέτας, ως σημείο αναφοράς χρησιμοποιήθηκε ο κωδικός μιας 1983 BMW RT 100, με εξατομίκευση των αποχρώσεων και της έντασης των γραφικών. Οι βάσεις των εμπρός και πίσω φτερών, αλλά και οι βραχίονες έδρασης της πινακίδας κυκλοφορίας είναι αποκλειστικά χειροποίητες. Οι εξατμίσεις κατασκευάστηκαν σε συνεργασία με την Leo Vince, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον ήχο, ώστε να γίνει ακόμα πιο γεμάτος και ελκυστικός.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ