Η σειρά των μοντέλων 310 της Daytona αποκτά ένα ακόμα μέλος, που ανήκει στην κατηγορία cruiser και απευθύνεται σε ένα ξεχωριστό κοινό.

Τα X310, R310 και T310 έχουν ήδη κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού, ειδικά στην κατηγορία διπλωμάτων Α2. Μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα καθώς και πολλά περιφερειακά, με το κάθε ένα να φέρει τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, που τα εντάσσουν σε διαφορετικούς τύπους. Το X310 είναι η Sport Touring έκδοση, το R310 η Naked και το T310 η Street Adventure. Η νέα πρόταση ονομάζεται V310 και είναι η πλέον cruiser της σειράς, διαθέτοντας φουτουριστική σχεδίαση και κορυφαίο τεχνολογικό εξοπλισμό. Στοχεύει στην άνεση, με δυνατότητες να μετακινηθεί και σε εκτός πόλης διαδρομές. Μία έκδοση που τα έχει όλα, πλήρης από κάθε άποψη, φέρει χαρακτηριστικά που όμοιά τους δεν βρίσκεις στην κατηγορία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τιμή του V310 έχει ανακοινωθεί στα 4.160€ και η διάθεση του μοντέλου στη χώρα μας θα ξεκινήσει κατά τα τέλη Ιουλίου.

Keyless Σύστημα Ελέγχου

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα ηλεκτρονικό κλειδί/πομπός επικοινωνεί με τη μοτοσυκλέτα όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου. Η μοτοσυκλέτα το αναγνωρίζει και αυτόματα ενεργοποιεί τα χειριστήρια για να την ξεκλειδώσει ο αναβάτης και να την εκκινήσει.

Έγχρωμη TFT-LCD Οθόνη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το V310 διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT-LCD με ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας χειροκίνητα ή αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Διαθέτει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει.

Full LED

Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED με την υπογραφή της γνωστής Osram και εκπέμπουν φυσικό φωτισμό. Βυθισμένα στον προβολέα και στο επάνω τμήμα του, σαν ενιαίο και συνοφρυωμένο φρύδι, βρίσκονται τα φώτα ημέρας (DRL). Η ουρά είναι δυναμική και αιχμηρή με δύο ενσωματωμένα τοξοειδή φωτιστικά σώματα στις άκρες και ένα κεντρικό, κάθετα τοποθετημένο, λεπτό σώμα πέδησης.

Έλεγχος Χειριστηρίων

Μοντέρνοι και εύχρηστοι διακόπτες, όπως ηλεκτρικό άνοιγμα καλύμματος ρεζερβουάρ, ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας και ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού, βρίσκονται τοποθετημένοι αριστερά και δεξιά στο τιμόνι, εύκολα ορατοί (με διακριτικό κρυφό φωτισμό) κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Μοναδικό κάθισμα & θέση οδήγησης

Η σέλα χυτής σχεδίασης δημιουργεί δύο επίπεδα και το ύψος της επιτρέπει και σε αναβάτες με χαμηλότερο ανάστημα να πατήσουν με άνεση στο έδαφος και τα δυο τους πόδια. Η εξαιρετικά εργονομική θέση οδήγησης με τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ αλουμινίου 3 θέσεων θα εξυπηρετήσει αναβάτη κάθε αναστήματος. Ο συνεπιβάτης θα ταξιδέψει ξεκούραστα χάρη στην υψηλής σχεδίασης πίσω πλάτη, με βάση από κράμα αλουμινίου και μαξιλάρι από καουτσούκ σε υφή δέρματος, καθιστώντας το λειτουργικό και πρακτικό.

Διπλή θύρα USB

Το V310 διαθέτει, κοντά στο τιμόνι, διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α, για γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα.

Κινητήρας

Το V310 είναι εξοπλισμένο με το γνωστό τετραβάλβιδο υγρόψυκτο κινητήρα 312cc της σειράς, με ισχύ 35,4Hp στις 9.500rpm. Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση ξηρού κάρτερ, προσφέρει μέγιστη ροπή 30Nm στις 7.500rpm. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού είναι της Delphi και διαθέτει κιβώτιο 6 σχέσεων. Η υψηλής σχέσης συμπίεση 12.5:1 λειτουργία του κινητήρα προσφέρει υψηλές επιδόσεις με χαμηλότερη κατανάλωση.

Διπλή Χαρτογράφηση

Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες, την “Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου και την “S” για γρήγορη sport λειτουργία. Ακόμα και όταν έχει επιλεγεί η λειτουργία eco, η χαρτογράφηση προσαρμόζεται αυτόματα στη sport, όταν οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν τις 7.000 (για να αποφύγει ο αναβάτης πιθανή κατάσταση έκτακτης ανάγκης). Κατά τη λειτουργία εξοικονόμησης καυσίμου η κατανάλωση κυμαίνεται στα 3,5l/100km ενώ στη sport στα 3,79l/100km

Συμπλέκτης Ολίσθησης

Το V310 φέρει συμπλέκτη ολίσθησης, που πρακτικά κάνει το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.
 

Ελαστικά Radial και αλουμινένιες ζάντες

Διαθέτει ζάντες από ελαφρύ αλουμίνιο με ειδική εσωτερική σχεδίαση που εξασφαλίζει υψηλή ανθεκτικότητα. Μπροστά ο τροχός είναι 3,5”x17” με ελαστικό 110/70R17 και πίσω 5”x17” με ελαστικό 180/55R17. Το μεγάλο πίσω ελαστικό είναι τύπου radial, ώστε να μεγιστοποιείται η επιφάνεια επαφής σε μεγάλες κλίσεις.

Σύστημα πέδησης Bosch ABS

To μοντέλο είναι εφοδιασμένο με το 9.1M, το πιο πρόσφατο σύστημα ABS της Bosch. Το σύστημα πέδησης προσφέρει εμπιστοσύνη στον αναβάτη, ενώ για τους πιο έμπειρους που θα κινηθούν και σε εκτός δρόμου συνθήκες υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησής του!

Κρυφή απόληξη εξάτμισης

Η εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση με το κυψελωτό τελικό εφαρμόζει στο κάτω τμήμα του πλαισίου, κρατώντας χαμηλά το κέντρο βάρους και επιτυγχάνοντας βέλτιστη κατανομή βάρους. Είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας μεγάλη διάρκεια ζωής.

Πλαίσιο & Ανάρτηση

Το V310 φέρει ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με στάνταρ προστατευτικά “μανιτάρια”. Στο πίσω τμήμα από το ενισχυμένο ψαλίδι αλουμινίου ειδικής χύτευσης ξεκινά το φτερό/βάση πινακίδας, με το στήριγμά του να είναι κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου. Το σύστημα αναρτήσεων αποτελείται από δύο αμορτισέρ διαδρομής 67mm, ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση και ανεστραμμένο πιρούνι 37mm διαδρομής 145mm.

V310 – Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  •    Κινητήρας L/C, 1Κ, 4Τ, 4Β, 2 ΕΕΚ
  •     Τροφοδοσία EFI Delphi
  •     Ρεζερβουάρ 14Lt
  •     Μεταξόνιο 1492mm
  •     Ύψος σέλας 720mm
  •     Βάρος 175kg
  •     Ισχύς 35,4Hp / 9.500rpm
  •     Ροπή 30Nm / 7.500rpm
  •     Συμπίεση 12.5:1
  •     Τελική ταχύτητα 130km/h

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης