Διαφοροποιημένα στα σημεία είναι τα εν λόγω μοντέλα των Ιταλών, όπως αυτά παρουσιάστηκαν στην έκθεση Intermot της Κολωνίας.
Στην RSV4 του 2019 συναντάμε νέους δίσκους στα φρένα, στα 330 χιλιοστά που ακινητοποιούνται από τις δαγκάνες Monobloc M50 της Brembo. Νέοι θα είναι και οι χρωματισμοί. Rivazza Grey και Arabiatta Black για τη βασική έκδοση RR, με τη RF να έχει πλέον νέα εμφάνιση ονόματι «Superpole».
Στο Tuono 1100 τα πράγματα αλλάζουν πιο δραστικά, με την έκδοση Factory να είναι πλέον εξοπλισμένη με τις νέες ηλεκτρονικές αναρτήσεις της Ohlins, Smart EC 2.0. Οι νέες αναρτήσεις λειτουργούν ημι-ενεργητικά, προσαρμοζόμενες αυτόματα στις συνθήκες, ή χειροκίνητα μέσω του αντίστοιχου μενού. Τα ίδια ισχύουν και για το σταμπιλιζατέρ του τιμονιού. Οι αλλαγές στον τομέα των αναρτήσεων συνεχίζονται και ως προς το πιρούνι, το οποίο πλέον έχει μακρύτερη διαδρομή από τα 117 στα 125 χιλιοστά, ενώ πλέον είναι της σειράς NIX όπου σε σχέση με τον προκάτοχο του (TTX) είναι ελαφρύτερο. Tέλος, το ανανεωμένο Tuono θα έχει και νέους χρωματισμούς. Sachsenring Red και Magny-Cours Grey για τη RR έκδοση, «Superpole» για τη Factory.