Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Η πλατφόρμα της νέας γενιάς supersport μοτοσικλετών που ξεκίνησε από την Aprilia με το RS660 Ο δικύλινδρος κινητήρας του SV650 βρίσκεται στην αγορά από το 1999!φαίνεται να έχει ενεργοποιήσει αρκετά εργοστάσια. Η Yamaha ήδη παρουσίασε το δικό της δικύλινδρο R7, η Kawasaki δουλεύει πάνω σε ένα ZX-7R, ενώ φαίνεται πως παίρνει σειρά η Suzuki να παρουσιάσει τη δική της εκδοχή των μικρών supersport μοτοσικλετών.
Η βάση της μοτοσικλέτας που φημολογείται ότι θα γίνει το νέο «όπλο» της φίρμας δεν είναι άλλη από τη SV650. Το αγέραστο μοντέλο της Suzuki τα τελευταία δύο χρόνια βρίσκεται στο μεταίχμιο της απόσυρσης, καθώς οι καινούριες προδιαγραφές ρύπων Euro5 έχουν ζορίσει πολύ τα πράγματα για τον άθραυστο δικύλινδρο.
Αν προχωρήσει σε μια supersport έκδοση του SV650 η Suzuki, η τιμή του θα είναι άκρως ανταγωνιστική
Παρ΄ όλα αυτά, η Suzuki ίσως μας δώσει μια τελευταία έκδοση του τρομερού αυτού κινητήρα βγάζοντας στηνΗ Suzuki δουλεύει πάνω σε έναν νέο δικύλινδρο κινητήρα 600 κ.εκ. παραγωγή τη RR έκδοση του SV650. Στην Αμερική και σε άλλες χώρες το SV650 αγωνίζεται σε πρωταθλήματα Super Twins και δεν αποκλείεται να έχουμε τη μεταφορά αυτών των σπορ μοντέλων σε μοτοσικλέτες δρόμου, όπως ακριβώς έκαναν η Yamaha με το R7 και το MT-07.
Παρ΄ όλα αυτά η Suzuki δουλεύει πάνω σε μια νέα πλατφόρμα κινητήρα μεσαίου κυβισμού προκειμένου να περάσει και εκείνη στη νέα εποχή. Αυτό που μένει να δούμε είναι αν τελικά η Suzuki θα παρουσιάσει ένα νέο supersport μαζί με την έλευση του νέου της κινητήρα ή θα μας δώσει ένα τελευταίο RR μοντέλο με βάση το τωρινό SV650.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι παράλληλοι βίοι της Εθνικής Πινακοθήκης και της Suzuki Hayabusa