Σύμφωνα με το Ιταλικό Motociclismo η Royal Enfield επεκτείνει τη γκάμα των μοντέλων της στα 450 cc με ένα νέο σπορ μοντέλο που θα φοράει το νέο υγρόψυκτο κινητήρα 450cc της Himalayan.

Η νέα σπορ 450 προφανώς θα έχει σαν βάση την, επίσης νέα,  γυμνή Guerrilla 450 και θα χρησιμοποιεί τον σύγχρονο κινητήρα Sherpa 450 cc της Royal Enfield που φοράει και η Himalayan 450.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μέχρι σήμερα τακτική της Ινδικής εταιρίας να επενδύει στο κλασικό στυλ μας κάνει να πιστεύουμε ότι και η νέα σπορ μοτοσυκλέτα, παρά τον υγρόψυκτο κινητήρα, θα ακολουθεί σχεδιαστικά μια σπορ μεν άλλα κλασική γραμμή.

Κάτι σαν τις Café Racer που θυμίζουν αισθητικά σπορ αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της δεκαετίας του 50 άλλα οι επιδόσεις τους και η ευχρηστία είναι αυτές μιας καθημερινής μοτοσυκλέτας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ενδεχομένως να ακολουθεί το σχεδιαστικό στυλ της “μεγάλης” δικύλινδρης Continental GT 650 με την προσθήκη ενός μικρού φέρινγκ στο τιμόνι.

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας Sherpa 452 κ.εκ. έχει δύο εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες και αποδίδει 40 HP στις 8.000 rpm, η ροπή φθάνει τα 40 Nm στις 5.500 rpm με το 85% της ροπής να είναι διαθέσιμο από τις 3.000 σ.α.λ.

Royal Enfield

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ψύξη είναι με μείγμα νερού αντιπηκτικού, το γκάζι ηλεκτρονικό (ride-by-wire) και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων με υποβοηθούμενο μονόδρομο συμπλέκτη.

Φυσικά είναι πολύ νωρίς και ενδεχομένως να δούμε τελικά μια εντελώς νέα μικρή σπόρ μοτοσυκλέτα από την Royal Enfield.

Υπομονή λοιπόν, το αργότερο μέχρι το Νοέμβριο, που είναι προγραμματισμένες οι μεγάλες ευρωπαϊκές εκθέσεις και όλοι οι κατασκευαστές θα αποκαλύψουν τα νέα (2025) μοντέλα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης