του Νίκου Βιτσιλάκη

Η σχέση της Yamaha με τον κόσμο του αυτοκινήτου γνωστή από τη συνεργασία της με την Toyota, πλην όμως, τουλάχιστον μέχρι σήμερα, περιορισμένη στην κατασκευή κινητήρων. Το MWC-4 που παρουσιάστηκε στο Τόκυο είναι μια κίνηση της φίρμας του Iwata που θέλει να αλλάξει αυτή την εικόνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν μοιάζει με κάποιο άλλο δίτροχο/τρίτροχο/τετράτροχο, θυμίζει μερικά (π.χ. Polaris Slingshot, Renault Twizy) αλλά έχει το δικό του παρουσιαστικό, κάτι που σημαίνει μελετημένη σχεδίαση. Υπάρχει χώρος για δύο επιβαίνοντες και αυτός είναι ξεκάθαρα μοτοσυκλετιστικός, με το συνεπιβάτη να κάθεται πίσω από τον οδηγό. Το τιμόνι είναι και αυτό μοτοσυκλέτας, ενώ το στρίψιμο απαιτεί κλίση στις στροφές και αυτό επιτυγχάνεται χάρη στο σύστημα Leaning Multi Wheel (LMW) της Yamaha. Την κίνηση στους πίσω τροχούς δίνουν δύο ηλεκτροκινητήρες, ενώ υπάρχει και ένας βενζίνης για να τους φορτίζει. Το MWC-4 είναι ένα πρωτότυπο και αν δει ποτέ το φως της παραγωγής θα είναι πολύ αλλαγμένο από αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες. Κάτι σε πιο γήινο, που ναι μεν θα είναι εξοπλισμένο με τεχνολογικά καλούδια πλην όμως δεν θα θυμίζει όχημα από ταινία επιστημονικής φαντασίας. Αν θα μπορούσα να πω κάτι, τότε μάλλον θα χρησιμοποιούσα τους στίχους των αγαπημένων αδερφών Κατσιμίχα και θα απομακρυνόμουν σιγοτραγουδώντας “γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον, μένω μονάχος στο παρόν μου να σώσω οτιδήποτε αν σώζεται”. Όμως, δεν έχει σημασία τι λέω εγώ αλλά τι θέλει το μέλλον. Ούτως ή άλλως όλοι με ηλεκτροκίνητα τετράτροχα καταλήγουμε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο video που ακολουθεί μπορείτε να δείτε πως βλέπει το μέλλον η Yamaha κάτω από ..τυμπανοκρουσίες:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης