Από τα αεροπλάνα στο MotoGP, από τις εργοστασιακές Ducati στα μοντέλα παραγωγής και τώρα από τη σφαίρα της υπερβολής στα… τρίτροχα! 

Έτσι προδίδουν τα σχέδια της κατοχύρωσης πατέντας του MP3 επόμενης γενιάς τουλάχιστον, με τα «φτεράκια» όχι μόνο να δίνουν το παρών, αλλά να είναι και ενεργά. Και λέγοντας ενεργά εννοούμε πως τα αεροδυναμικά εξαρτήματα που βλέπετε εκατέρωθεν του εμπρός μέρους του scooter θα έχουν πιθανότατα και κάποιο σερβομηχανισμό, ο οποίος θα μεταβάλει την κλίση του κάθε πτερυγίου ανάλογα με την κλίση και την ταχύτητα του τρίτροχου μοντέλου των Ιταλών. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πρακτικότητα ωστόσο του όλου εγχειρήματος αναμένεται μετά τα 50χλμ./ώρα, όταν και η αεροδυναμική πίεση μπορεί να προσφέρει τη δέουσα σταθερότητα κατά την είσοδο και έξοδο από τις στροφές. Η λειτουργία μάλιστα των δυο winglets μπορεί να είναι και ταυτόχρονη, προσφέροντας κάθετη δύναμη και σταθερότητα και στις ευθείες! 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπάρχει βέβαια και ακόμα ένα σενάριο, που λέει πως το εν λόγω σύστημα τοποθετείται στο ΜΡ3 εν είδει προπετάσματος… καπνού, με τον τελικό αποδέκτη να είναι αρκετά πιο ρεαλιστικός, όπως το RSV4 ή το Tuono V4 1100 της Aprilia, που, όπως όλοι ξέρουμε, είναι υπό τη σκέπη του ομίλου Piaggio. Όπως έχει ήδη ειπωθεί, ίδωμεν.. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης