Ένα αξιόλογης εμφάνισης και προδιαγραφών μοντέλο από τη Voge, που αν έρθει στην αγορά μας θα κάνει αίσθηση γιατί μοιάζει κομμένο και ραμμένο για την Ελληνική πραγματικότητα.

Eίναι θέμα ημερών να εμφανιστούν οι πρώτες μοτοσυκλέτες της Voge στους ελληνικούς δρόμους και να ξεκινήσουν οι πρώτες δημοσιογραφικές δοκιμές. Στο μεταξύ όμως η εταιρεία δεν σταματά να εξελίσσει και να παρουσιάζει νέα μοντέλα. Όπως το LX300 Rally για παράδειγμα, που θυμίζει έντονα το Honda CRF250L Rally, τόσο εμφανισιακά όσο και εξοπλιστικά. Αυτό το κάνει οικείο στο μάτι, παρότι οι σχεδιαστές έχουν διαφοροποιηθεί από το μοντέλο της Honda. Στο μεταξύ ενδιαφέροντα είναι και τα υπόλοιπα περιφερειακά εξαρτήματα που βρίσκονται κάτω από το κουστούμι της μοτοσυκλέτας, η οποία δείχνει ξεκάθαρα πως προορίζεται για μικτή χρήση. Και μάλιστα ..σε αγωνιστικό στυλ, αν κρίνουμε από τους δύο προβολείς στο φέρινγκ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις φωτογραφίες που δημοσιεύουμε βλέπουμε ότι χρησιμοποιεί ελαστικά off-road και ακτινικές ζάντες χωμάτινων προδιαγραφών, ενώ η όλη αισθητική είναι απόλυτα “ευρωπαϊκή”, με λεπτές γραμμές και προσεκτικές επιλογές χρωμάτων και αυτοκόλλητων. Το LX300 Rally κυκλοφορεί μέχρι στιγμής επί ευρωπαϊκού εδάφους μόνο στην Ουκρανία και οσονούπω θα διατίθεται και στη Ρωσία, αλλά κάτι μας λέει πως σύντομα θα το δούμε και στην υπόλοιπη Ευρώπη, αρχής γενομένης από Ισπανία και Γαλλία. Στα κύρια χαρακτηριστικά του σημειώνουμε έναν υγρόψυκτο μονοκύλινδρο τετραβάλβιδο κινητήρα με 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα μπροστά και πίσω, ανάποδο πιρούνι, μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα και φώτα τεχνολογίας LED. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του LX300, o κινητήρας των 292,4cc είναι “τύπου” Kawasaki KLX300. Γνωρίζοντας ήδη πως η μητέρα Loncin (στην οποία ανήκει η Voge) εξοπλίζει με κινητήρες και άλλους μεγάλους κατασκευαστές (ΒΜW, Honda) μάλλον είναι εύκολο να αντιληφθούμε τι σημαίνει αυτό το “KLX like”. Κοινοπραξία; Συνεργασία; Εξοικονόμηση κόστους; Ότι και να σκεφτούμε κοντά είμαστε..

Δύο εκκεντροφόροι κινούν τις 4 βαλβίδες, υπάρχει ηλεκτρονικός ψεκασμός και η εκκίνηση γίνεται μόνο με μίζα. Η ιπποδύναμη φτάνει τους 29 ίππους στις 8.500rpm και αυτοί έχουν να κινήσουν 160 περίπου κιλά. Ο μπροστινός τροχός είναι 21 ιντσών και ο πίσω 18, οι διαδρομές των αναρτήσεων αρκετά μεγάλες (αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες τις υπολογίζουμε στα 250-260mm), έτσι όπως πρέπει δηλαδή σε μια ψευδοεντούρο μοτοσυκλέτα. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο περιμετρικό δύο δοκών, το ύψος της σέλας φτάνει τα πολλά 910mm και το μεταξόνιο τα λογικά 1.470mm. Μεγάλη είναι η απόσταση από το έδαφος στα 285mm, ενώ στα δισκόφρενα μπροστά και πίσω δεν διακρίνουμε ABS, κάτι που θα υπάρχει φυσικά στα μοντέλα που θα έρθουν στην Ευρώπη των αυστηρότερων προδιαγραφών Euro4/5. Το ρεζερβουάρ χωράει 10,5 λίτρα, με τον κατσκευαστή να ανακοινώνει τελική ταχύτητα 130km/h και κατανάλωση 3 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αρκετά ψηλή είναι η ζελατίνα στο φέρινγκ, η οποία είναι σταθερή και δεν κινείται με το τιμόνι. Αντίθετα, με το τιμόνι κινείται το μπροστινό φτερό, ενώ στα πλάγια κάτω από το ψυγείο του κινητήρα υπάρχουν προστατευτικά σίδερα. Προστατευτική ποδιά υπάρχει κάτω από τον κινητήρα, στην ουρά συναντάμε σχάρα, τα μαρσπιέ του οδηγού είναι οδοντωτά και τα αντίστοιχα του συνεπιβάτη βρίσκονται ψηλά τοποθετημένα πάνω στο υποπλαίσιο, το οποίο μάλιστα είναι και αφαιρούμενο.

Προσεγμένη και καλή δουλειά μοιάζει να έχει επενδυθεί πάνω στο Voge LX300, το οποίο ευχόμαστε να βρει γρήγορα το δρόμο του για την ελληνική αγορά και να διατεθεί σε συμφέρουσα τιμή, ώστε να προσφέρει τη δυνατότητα σε περισσότερο κόσμο να αποκτήσει μια χρήσιμη μονοκύλινδρη ψευδοεντούρο μεσαίου κυβισμού. Όπως παλιά, που οι δρόμοι ήταν γεμάτοι από τέτοιες μοτοσυκλέτες.

Πηγή:foxwell.kiev, motorbike.gr

Στο video που ακολουθεί μπορείτε να το δείτε “live” αλλά η γλώσσα είναι τέτοια που μάλλον θα χρειαστείτε μεταφραστή

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης