Επιβεβαιώθηκε επίσημα ότι το δικύλιδρο K-Rider 400 θα βγει σύντομα στην παραγωγή, μετά την παρουσίασή του σε μεγάλο κινεζικό σαλόνι αυτοκινήτου & μοτοσυκλέτας.
To Auto Show της Σαγκάης επέλεξε η Kymco προκειμένου να παρουσιάσει επίσημα την ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα της, που θα μπει στην παραγωγή το φθινόπωρο του 2018 και θα διατεθεί στην αγορά μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Ο δικύλινδρος κινητήρας προέρχεται από την Kawasaki, μια συνεργασία που μέχρι σήμερα είχαμε δει στο «πράσινο» scooter J300, που προέρχεται από το μοντέλο Downtown της Kymco. Το σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα είναι εκτεθειμένο σε κοινή θέα και αποτελεί προϊόν σχεδίασης 3D, ενώ το καλοσχεδιασμένο (ευρωπαϊκό) κουστούμι της μοτοσυκλέτας δημιουργεί μια κομψή πρόταση στον χώρο των γυμνών μοτοσυκλετών.
Το K-Rider 400 είναι εφοδιασμένο με δικύλινδρο κινητήρα, υγρόψυκτο με δύο εκκεντροφόρους (DOHC) και τέσσερις βαλβίδες, κυβισμό 399,1 cc, μέγιστη ιπποδύναμη 44Hp στις 9.500rpm και μέγιστη ροπή 37Nm στις 7.500rpm. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εξατάχυτο και ο κινητήρας δίνει τη δυνατότητα επιλογής προγράμματος λειτουργίας ανάμεσα σε sport και urban (αστική χρήση). Οι δίσκοι των φρένων είναιScooter, ATV και τώρα… μοτοσυκλέτα! κυματιστοί και πλευστοί, διαμέτρου 300mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες μπροστά, ενώ υπάρχει και δικάναλο σύστημα ABS της Bosch. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο με ευτραφή καλάμια 41mm, το ψαλίδι είναι τύπου χωροδικτύωμα φτιαγμένο από ατσάλινους σωλήνες και το πίσω μονό αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου του. Το δοχείο καυσίμου έχει χωρητικότητα 15 λίτρων και τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED μπροστά και πίσω.
Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τα σχέδια της εταιρείας για το αν και το πότε θα έρθει το K-Rider 400 στις ευρωπαϊκές αγορές, εμείς όμως θεωρούμε ότι είναι θέμα χρόνου να το οδηγήσουμε. Σίγουρα πρόκειται για τη μεγάλη ευκαιρία της Kymco να μπει δυναμικά στις μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού και δεν θα την αφήσει να πάει χαμένη.
Πηγή: motorbike.gr