Ένα από τα πλέον μάχιμα μοντέλα της κατηγορίας του αλλάζει και προσαρμόζεται στο 2020. Όχι πολύ, αλλά σίγουρα… αγριεύει.
Μηχανικά σημειώσατε συν
Στους ρυθμούς του Euro5 στροφάρει πλέον ο τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 765cc, που μας είναι ήδη γνωστός από τη Moto2. Το 2020 θα τον βρει με περισσότερη μέγιστη ροπή -79Nm στις 9.350rpm- και 9% αυξημένη ροπή στις μεσαίες στροφές. Και στα χωράφια της ιπποδύναμης το πρόσημο είναι θετικό, με τη μέγιστη ιπποδύναμη να είναι αυξημένη κατά 9% στις μεσαίες στροφές, η οποία βρίσκει το peak της στους 123 ίππους στις 11.750rpm. Καλύτερη αναμένεται και η απόκριση του γκαζιού, ενώ και η νέα εξάτμιση πιο ελεύθερης ροής συνηγορεί στον σπορ επιθετικό χαρακτήρα χάρη στον πιο δυναμικό και χαρακτηριστικό ήχο. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με μοτοσυκλέτα που ζυγίζει μόλις 166 κιλά, οπότε η τιμή στη σχέση βάρους/απόδοσης θεωρείται ήδη κορυφαία για την κατηγορία και όχι μόνο.
Φαίνεσθαι – το δυνατό χαρτί
Σε όρους εμφάνισης, αγριότερο συνήθως σημαίνει ομορφότερο, ειδικά αν μιλάμε για μοτοσυκλέτα. Αυτό στην Triumph το ξέρουν καλά και καθώς ο κινητήρας τους ήταν ήδη υπέρ το δέον ανταγωνιστικός, το «look» ήταν το προς επέμβαση σημείο. Εξού και το φρεσκαρισμένο εμπρός -πάντα διπλό- φωτιστικό σώμα που πλέον αγριοκοιτά ξεκάθαρα τον ανταγωνισμό, ειδικά με τα Led ημέρας. Ανανεωμένες είναι και οι συνολικές γραμμές της μοτοσυκλέτας, με πιο αυστηρές γωνίες και βελτιωμένο φινίρισμα. Διάσπαρτες υπάρχουν όμορφες λεπτομέρειες, όπως το ανθρακονημάτινο τελείωμα της εξάτμισης. Τέλος, αν θέλετε ακόμα πιο σπορ εμφάνιση, εύκολα αλλάζετε το σελάκι του συνεπιβάτη με ένα σαφώς πιο «συνειδητό» μονόσελο.
Ηλεκτρονικά και περιφερειακά έτοιμo για όλα
Ο αναβάτης του νέου Street Triple RS θα έχει μπροστά του μια οθόνη TFT με νέα γραφικά, που εύκολα θα συνδέεται με την GoPro αλλά και το κινητό του. Στις χαρτογραφήσεις οι επιλογές είναι πλούσιες, με πέντε βελτιωμένα προγράμματα οδήγησης: Road, Rain, Sport, Track και Rider, με το τελευταίο να ρυθμίζεται από τον αναβάτη κατά το δοκούν. Για τους πιο γρήγορους τα πράγματα θα γίνουν σίγουρα αρκετά πιο ενδιαφέροντα, με το quickshifter παρόν σε ανεβάσματα και κατεβάσματα. Τέλος, στα φρένα συναντάμε τα Brembo M50, ενώ την απόσβεση των κραδασμών αναλαμβάνει η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Öhlins. Περί αμφιβολίας στην πρόσφυση ούτε λόγος με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης να είναι τα Pirelli Diablo Supercorsa SP V3.
Μόνο RS;
H γκάμα του Street Triple περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις, την απλή S, την πλέον σοφιστικέ R και την ακραία σε εξοπλισμό RS. Η Triumph ξεκίνησε το 2020 παρουσιάζοντας μόνο την τελευταία εκδοχή αλλά μην ανησυχείτε, λίαν συντόμως θα ακολουθήσουν και οι άλλες δύο. Θα υπάρχει μάλιστα και έκδοση με κινητήρα 660cc και 47Hp, έτσι ώστε να μπορεί να οδηγηθεί από κατόχους διπλωμάτων Α2.