του Νίκου Βιτσιλάκη
Εθεάθη και αυτό μέσα από «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες και εμείς φροντίσαμε να μάθουμε τι ακριβώς θα αλλάξει στο νέο μοντέλο.
Αρχικά, η οφθαλμοφανής διαφορά θα είναι στη συνολική σχεδίαση, όπου αλλάζουν -ελαφρώς- σχήμα και μορφή όλα τα πλαστικά και οι προβολείς, οι οποίοι θα είναι πλέον τεχνολογίας LED και θα διαθέτουν φώτα ημέρας DRL. Διαφορετικό θα είναι και το τελικό της εξάτμισης, όπως επίσης και η βαφή με το συνολικό φινίρισμα.
Το μοντέλο θα συνεχίσει να παράγεται σε τρεις εκδόσεις (S, R, RS) και ο κινητήρας του θα προσαρμόζεται στις νέες προδιαγραφές Euro5. Τα R και RS θα έχουν τη γνωστή έγχρωμη οθόνη TFT των 5 ιντσών, πλην όμως με αυξημένες λειτουργίες, μία εκ των οποίων θα περιλαμβάνει συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth.
Όσον αφορά στο καίριο ερώτημα, αν δηλαδή θα χρησιμοποιούν τον νέο κινητήρα που είδαμε πρόσφατα στο supersport Daytona 765 (δείτε εδώ), η απάντηση είναι αρνητική, τουλάχιστον προς το παρόν. Εξάλλου, δεν νομίζουμε ότι θα υπάρξει κάποιος που θα διαμαρτυρηθεί για αυτό, η απόδοση των 113 (S), 118 (R) και 123 (RS) ίππων κρίνεται υπεραρκετή ακόμα και για τους πλέον απαιτητικούς. Ας μην ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με μοτοσυκλέτες που ζυγίζουν μόλις 166 κιλά, οπότε η τιμή στη σχέση βάρους/απόδοσης θεωρείται ήδη κορυφαία για την κατηγορία και όχι μόνο.
Το ευχάριστο είναι πως δεν θα πρέπει να περιμένουμε τον Νοέμβριο και την έκθεση του Μιλάνου για να δούμε τις νέες εκδόσεις, η επίσημη παρουσίαση των οποίων θα γίνει μέσα στον Σεπτέμβριο που διανύουμε. Οπότε, τα ξαναλέμε λίαν συντόμως με αναλυτικό ρεπορτάζ, μείνετε συντονισμένοι…