Μοτοσυκλέτες περιορισμένης παραγωγής, μοτοσυκλέτες για λίγους, όχι φθηνές και ό,τι πρέπει για συλλέκτες. Τις λένε TFC (Triumph Factory Custom) και πρόκειται για βελτιωμένες εκδόσεις της υπάρχουσας γκάμας της αγγλικής φίρμας.

Σίγουρα είναι ένα μεγάλο βήμα για την Triumph, καθώς ανοίγει νέους και συνάμα ιδιαίτερους ορίζοντες. Θα είναι περιορισμένες στην παραγωγή και σίγουρα ξεχωριστές. Θα τείνουν στη σφαίρα του custom και -οικονομικά μιλώντας- δεν απευθύνονται σε πολλούς. Δεν είναι φήμη, αλλά η νέα πρόταση της Triumph στον χώρο της εξατομίκευσης με μια εσάνς… παραγωγής.


Πρόκειται για ήδη υπάρχοντα μοντέλα που θα λάβουν ιδιαίτερες περιποιήσεις και αφού αριθμηθούν, θα διατεθούν σε ένα περιορισμένο κοινό με «συλλεκτικές» τάσεις και «γερό» πορτοφόλι. Πρώτο μοντέλο που ανοίγει τον χορό είναι το café racer Thruxton R TFC. Οι φήμες κάνουν λόγο για αύξηση ισχύος της τάξεως των 10 ίππων σε σχέση με το «συμβατικό» Thruxton R και «δίαιτα» που μεταφράζεται σε 5 κιλά λιγότερα, κυρίως λόγω της ανθρακονημάτινης περιβολής του.


Ακόμα, συναντάμε διάφορα -μα όχι αδιάφορα- καλούδια στα περιφερειακά, όπως ανάρτηση Ohlins, αγωνιστικές εξατμίσεις αλλά και κορυφαίων προδιαγραφών ελαστικά της Metzeler. Ξεχωρίζουμε τον επανασχεδιασμένο προβολέα, που ίσως δίνει και μια πρόγευση για το σχεδιαστικό μέλλον της εταιρείας.

Αν μη τι άλλο, τα «τέκνα» του TFC δεν θα είναι για τους πολλούς. Ωστόσο, αποτελούν έναν έξυπνο τρόπο «αφύπνισης» του κοινού των Άγγλων, ώστε να αναζητήσουν τα δικά τους custom μονοπάτια μέσα από τον αστείρευτο κατάλογο των after market εξαρτημάτων που ήδη διαθέτει η Triumph.