Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος
Ο Όμιλος Piaggio ξεκίνησε από νωρίς να ασχολείται με την ηλεκτροκίνηση παρουσιάζοντας πίσω στο 1975 το Το Piaggio 1 Active είναι διαθέσιμο σε έξι χρωματισμούς.πρώτο ηλεκτρικό Ape σε πρωτότυπη μορφή. Στην πάροδο των χρόνων το ιταλικό εργοστάσιο έκανε κάποιες προτάσεις προς αυτήν την κατεύθυνση, ωστόσο η πιο σοβαρή της προσπάθεια ήταν το 2019. Εκείνη τη χρονιά παρουσίασε την πρώτη ηλεκτρική Vespa Elettrica η οποία συνεχίζει δυναμικά να βρίσκεται στην αγορά ακόμα και σήμερα.
Η Elettrica ήταν πραγματικά μια πανέμορφη Vespa, πολύ χρηστική και με ικανοποιητικές επιδόσεις, ιδιαίτερα στην έκδοση 70. Το «πρόβλημα» ήταν η τιμή της η οποία – όπως ήταν λογικό – ήταν ανεβασμένη. Η Piaggio θέλησε λοιπόν να κάνει τα πράγματα πιο ελκυστικά στον τομέα των ηλεκτρικών scooter της δημιουργώντας ένα νέο μοντέλο με στόχο να προσελκύσει το ευρύτερο κοινό και να φέρει κυρίως τη νέα γενιά αναβατών στην οικογένειά της. Κάπως έτσι γεννήθηκε το Piaggio 1, ένα μικρό ηλεκτρικό scooter με όλη τη φινέτσα της ιταλικής μάρκας μαζεμένη πάνω του και φυσικά όλη την τεχνογνωσία της ηλεκτροκίνησης που έχει αποκτήσει από την Elettrica.
Δημιουργεί μόδα
Το Piaggio 1 είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις, την στάνταρ 1, την 1+ και την 1 Active. Το μοντέλο της δοκιμής Στην οθόνη πληροφοριών υπάρχει ένα emoji πρόσωπο το οποίο ανάλογα με την κατάσταση της μπαταρίας αλλάζει διάθεση!ήταν η έκδοση 1 Active, η κορυφαία, η οποία έχει μεγαλύτερη αυτονομία και τελική ταχύτητα από τα υπόλοιπα. Εκείνο που δεν μπορείς να χωνέψεις όταν δεις για πρώτη φορά το scooter της Piaggio είναι οι πολύ μικρές διαστάσεις του. Παρά το γεγονός ότι είναι σαν… παιχνίδι, οι Ιταλοί έχουν βάλει και εδώ όλη τη φινέτσα τους δίνοντας στο κοινό ένα πολύ όμορφο δίκυκλο με εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες όπως τα «σχιστά» φωτιστικά σώματα LED εμπρός, τα σύγχρονα φώτα πίσω, το ποιοτικό φινίρισμα, το ιδιαίτερο αλουμινένιο ψαλίδι και τους μαύρους τροχούς. Συνολικά, το Piaggio 1, ιδιαίτερα στον κίτρινο/γκρι χρωματισμό, είναι ένα από τα πιο φινετσάτα scooter που μας έχει παραδώσει η Piaggio.
Ανεβαίνοντας στη σέλα του 1 τοποθετείσαι «πάνω» από το scooter με τη θέση οδήγησης να είναι ευρύχωρη παρά το μικρό μέγεθος του δικύκλου. Το επίπεδο πάτωμα προσφέρει ευκολία τόσο στην επιβίβαση όσο και στη μεταφορά αντικειμένων, ενώ στον εξοπλισμό τη ζωή του αναβάτη κάνουν εύκολη η έγχρωμη οθόνη LCD 5,5 ιντσών, η θύρα φόρτισης USB, το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (Keyless), ο γάντζος στο εσωτερικό της ποδιάς και ο χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα για ένα μικρό jet κράνος.
Ικανές επιδόσεις, μεγάλη ευκολία στη διαδικασία φόρτισης
Ο ηλεκτροκινητήρας του Piaggio 1 Active είναι τεχνολογίας hub ενσωματωμένος στον πίσω τροχό. Η απόδοσή Οι τροχοί του 1 Active έχουν διάσταση 10 ιντσών.του είναι 2kW (3kW μέγιστη) με τη ροπή να αγγίζει τα 90Nm. Το σύνολο συνοδεύεται από δύο χαρτογραφήσεις, ECO και Sport, ενώ υπάρχει διαθέσιμη και όπισθεν. Η Piaggio έχει φροντίσει να εξοπλίσει το 1 Active και με σύστημα ανάκτησης ενέργειας (KERS) το οποίο κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης φορτίζει την μπαταρία. Όσο για την αποσπώμενη μπαταρία, η έκδοση Active είναι εξοπλισμένη με μεγαλύτερης χωρητικότητας 2,3kWh σύνολο, βάρους 15 κιλών. Η φόρτιση γίνεται είτε απευθείας πάνω στο scooter, είτε στο σπίτι και σε οικιακή πρίζα, με τον εργοστασιακό φορτιστή, απαιτούνται περίπου έξι ώρες για πλήρη φόρτιση. Η διαδικασία της φόρτισης είναι πραγματικά πολύ εύκολη, ενώ η Piaggio έχει φροντίσει να υπάρχει κανονικό κλειδί για να ανοίξεις τη σέλα όταν η μπαταρία δεν είναι συνδεδεμένη στο scooter. Η αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες αστικής μετακίνησης είναι περίπου 50 χιλιόμετρα στη λειτουργία Sport και περίπου 75 χιλιόμετρα αν κινείσαι μόνιμα με τη λειτουργία ECO.
Οδηγώντας για πρώτη φορά το Piaggio 1 Active αισθάνεσαι πολύ οικεία και το scooter είναι εξαιρετικά Το σύστημα φρένων είναι εξοπλισμένο με CBS συνδυασμένης πέδησης.ευέλικτο και εύκολο. Το χαμηλό βάρος των 79 κιλών (94 κιλά με την μπαταρία) σε συνδυασμό με το χαμηλό ύψος της σέλας στα 770mm σε κάνουν να αισθανθείς ασφαλής και να κινηθείς από τα πρώτα μέτρα με αυτοπεποίθηση. Το ατσάλινο πλαίσιο και οι αναρτήσεις με μονόμπρατσο αμορτισέρ εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω δουλεύουν άψογα προσφέροντας ποιότητα και άνεση, ενώ τα φρένα με δίσκους 175mm εμπρός και πίσω προσθέτουν πόντους στον τομέα της ασφάλειας με την δύναμη και την αποτελεσματικότητα που παρέχουν. Στις εκκινήσεις, ο ηλεκτροκινητήρας δεν έχει άμεση ισχύ, όπως έχουμε συνηθίσει από τα ηλεκτρικά scooter, ωστόσο ανεβάζει σταθερά χιλιόμετρα και μπορεί να φτάσει τα 63Km/h. Μπορείς σταθερά να κινηθείς με 45-55Km/h σε όλες τις διαδρομές, αλλά θα χρειαστεί να φορτίσεις την μπαταρία έπειτα από περίπου 50 χιλιόμετρα.
Μοδάτο, στιλάτο και αποτελεσματικό
Η Piaggio προχώρησε στην κατασκευή του 1 έχοντας στόχο να προσελκύσει και να φέρει στον κόσμο της σύγχρονης αστικής μετακίνησης μια καινούρια γενιά αναβατών. Σύμμαχος σε αυτό είναι η ελκυστική εμφάνιση του scooter, το εξαιρετικό επίπεδο ευκολίας και οι ικανοποιητικές επιδόσεις που καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό τις καθημερινές μετακινήσεις. Το Piaggio 1 Active μπορείς πολύ εύκολα να το αγαπήσεις, έχει μια αύρα η οποία σε προσελκύει να το οδηγείς συνεχώς και να απαρνηθείς ακόμα και μεγαλύτερες μοτοσικλέτες που τυχόν έχεις στο γκαράζ σου. Το αναφέρω διότι μου έτυχε να έχω στο γκαράζ μια Honda Africa, μια Moto Guzzi V85TT, μια Yamaha XSR και τελικά να προτιμώ το 1 για τις μετακινήσεις μου!
Παρουσίαση Piaggio 1 Active by zougla auto-moto
TIMH: 3.390€ (2.843€ με πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά)
Όλα τα στοιχεία του Piaggio 1 Active ΕΔΩ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Vespa Elettrica RED στον αγώνα κατά της πανδημίας
Ετοιμαστείτε για το πιο στιλάτο πικ νικ με Vespa
Ποια είναι τα εντυπωσιακά νέα συστήματα ασφάλειας του νέου Piaggio MP3