Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος
«Ξεφυλλίζοντας» διάφορες ιστοσελίδες προκειμένου να ενημερωθώ και να αφουγκραστώ καλύτερα το νέοΤο νέο Honda CB500F είναι διαθέσιμο σε τέσσερις χρωματισμούς, κόκκινο, ματ ανθρακί, κίτρινο και γκρι. Honda CB500F έπεσα πάνω σε ένα πολύ σημαντικό στοιχείο το οποίο μου κίνησε πολύ την περιέργεια. Το δοκιμασμένο naked της Honda έχει μεγάλη απήχηση στους νέους αναβάτες καθώς το 45% των αγοραστών του συγκεκριμένου μοντέλου προέρχεται από οδηγούς που βάζουν για πρώτη φορά καινούρια μοτοσικλέτα στο γκαράζ τους. Αυτό είναι ένα δυνατό στοιχεία για να μας δώσει να καταλάβουμε καλύτερα τι είναι και που απευθύνεται το μεσαίο CB.
Δεν χρειάζεται αρκετό χρόνο για να καταλάβεις ότι όντως το συγκεκριμένο δίκυκλο είναι ένα ιδανικό «σχολείο» για νέους αναβάτες. Από το παρουσιαστικό του κιόλας δεν σου αφήνει περιθώρια να το μπερδέψεις με κάποιο άλλο έχοντας σπορ στοιχεία και επιθετική σχεδίαση σε πολλά σημεία. Η Honda προτίμησε να μην αλλάξει σημαντικά τη σχεδιαστική δομή στο γυμνό της μοντέλο και για το 2022 άλλαξε το εμπρός φωτιστικό σώμα, έβαλε νέα γραφικά στα αυτοκόλλητα και πρόσθεσε νέα χρώματα στην γκάμα. Σε κάθε περίπτωση το CB500F συνεχίζει να δείχνει φρέσκο και επίκαιρο έχοντας δημιουργήσει μια διαχρονική δομή η οποία αναδύει ποιότητα και συγκρατημένη σπορ αισθητική.
Εξαρτήματα από το πάνω ράφι
Στον τομέα που η Honda επενέβη σε μεγάλο βαθμό στο νέο CB500F είναι στην οδηγική συμπεριφορά. Για Είναι εξοπλισμένο με σύστημα προειδοποίησης σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος το 2022 η ιαπωνική φίρμα έβαλε το CB σε δίαιτα τοποθετώντας νέο, πιο ελαφρύ, αλουμινένιο ψαλίδι, ελαφρύτερο ψυγείο και ελαφρύτερες ζάντες τα οποία συνεργάζονται με ένα νέο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο διαφορετικής γεωμετρίας και κατανομή βάρους κοντά στο 50/50. Βασική αναβάθμιση έχουμε στις αναρτήσεις με την Honda να τοποθετεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41mm της Showa εμπρός με τεχνολογία Big Piston το οποίο προέρχεται από το CB650R. Στο πίσω μέρος έχουμε ένα μονό αμορτισέρ επίσης της Showa με ρύθμιση προφόρτισης, ενώ στα φρένα έχει προστεθεί ένας επιπλέον δίσκος εμπρός. Πλέον το σύστημα πέδησης διαθέτει δύο δίσκους 296mm εμπρός με ακτινικές δαγκάνες της Nissin και έναν δίσκο 240mm πίσω με ABS.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό η Honda προσφέρει Top Box, θερμαινόμενα grip και ζελατίνα προστασίας για τον αέρα.Τα νέα εξαρτήματα που έχει τοποθετήσει η Honda στο CB500F και η διαφορετική γεωμετρία έχουν δημιουργήσει ένα σαφώς πιο σπορ περιβάλλον. Από τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι ότι η ποιότητα κύλισης της μοτοσικλέτας έχει ανέβει επίπεδο, ενώ η θέση οδήγησης φέρνει πλέον το σώμα ελαφρώς προς τα εμπρός για καλύτερη αίσθηση του μπροστινού. Η ποιότητα του πιρουνιού της Showa ξεχωρίζει τόσο στην πόλη όσο και στο επαρχιακό δίκτυο, ενώ έχει άψογη συνεργασία με τα ανανεωμένα φρένα. Μέσα στην πόλη το CB500F είναι πολύ ευέλικτο, εύκολο και ανάλαφρο με μια δόση περισσότερης διασκέδασης στην καθημερινότητα. Φρένα και αναρτήσεις προσφέρουν αυξημένη πρόσφυση παντού, ενώ η άνεση δεν έχει θυσιαστεί σε κανένα σημείο από τα νέα εξαρτήματα της μοτοσικλέτας.
Βγαίνοντας στο επαρχιακό δίκτυο με στροφές το CB500F σου θυμίζει ότι παραμένει ένα από τα καλύτερα Το ύψος της σέλας είναι στα 785mm, προσιτό δηλαδή και στους πιο κοντούς αναβάτες και αναβάτριες.«σχολεία» οδήγησης που μπορείς να έχεις στα χέρια σου. Η μοτοσικλέτα πλέον έχει αποκτήσει πολύ καλή αίσθηση και είναι σε θέση να διασκεδάσει σε μεγάλο βαθμό και τους πιο έμπειρους αναβάτες. Πάλι το πιρούνι εμπρός κάνει τη διαφορά προσφέροντας γρήγορη είσοδο στις στροφές, παραμένοντας ακλόνητο στη γραμμή του, ακόμα και σε μεγάλες κλίσεις οι οποίες έρχονται χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Η μοτοσικλέτα δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση στον αναβάτη, ενώ παράλληλα του «δείχνει» που μπορεί να πάει πιο γρήγορα, συγχωρώντας λάθη και υπερβολές. Το στήσιμο και τα περιφερειακά του νέου CB500F κάνουν πλέον τη δύναμη του κινητήρα να φαίνεται «λίγη» καθώς η μοτοσικλέτα με άνεση θα μπορούσε να διαχειριστεί 30 ίππους παραπάνω διατηρώντας ακριβώς την ίδια σταθερότητα και εμπιστοσύνη.
Ζωηρός δικύλινδρος κινητήρας
Ο κινητήρας του CB500F είναι ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά των 471 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 47,6 ίππουςΑκόμα και ο ήχος του κινητήρα έχει βελτιωθεί χάρη στη νέα διπλή εξάτμιση, συμβαδίζοντας με την ζωηρή απόδοση του συνόλου. στις 8.600 σ.α.λ. και 43Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Καινούριος είναι το σύστημα του ηλεκτρονικού ψεκασμού το οποίο η Honda έχει προσέξει ιδιαίτερα τόσο στον τομέα της ομαλότητας όσο και της οικονομίας σε καύσιμο. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ενώ έχει προστεθεί νέος συμπλέκτης ολίσθησης ο οποίος εξαλείφει τα μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα σχέσεων.
Ο καινούριο ψεκασμός έχει δώσει μια πιο σπορ αίσθηση της απόδοσης του κινητήρα με δυναμικές επιταχύνσεις από στάση. Στις χαμηλές και μεσαίες στροφές το σύνολο λειτουργεί ζωηρά ανεβάζοντας σβέλτα στροφές, ενώ έχει σταθερή διάρκεια και στις υψηλές στροφές. Η απόκριση στο γκάζι παρόλα αυτά παραμένει πολύ ομαλή κάτι πολύ χρήσιμο στην πόλη και στην καθημερινότητα. Δεν κουράζει, είναι φιλικός και μπορεί να γίνει διασκεδαστικός όταν το θελήσεις.
Σοβαρή και ουσιαστική αναβάθμιση
Καθισμένος στη σέλα της Honda CB500F, έπειτα από αρκετά χιλιόμετρα σε πόλη και δρόμο με στροφές,Το μεγάλο ρεζερβουάρ μπορεί να εξασφαλίσει αυτονομία σχεδόν 400 χιλιομέτρων. έπιασα τον εαυτό μου να σκέφτομαι ότι αυτήν τη μοτοσικλέτα θα μπορούσα ακόμα και εγώ να την αγοράσω εύκολα. Η νέα εκδοχή της μεσαίας CB δεν είναι πλέον μόνο μια μοτοσικλέτα-σχολείο για νέους αναβάτες οι οποίοι θέλουν να ανακαλύψουν τα μυστικά της οδήγησης. Ναι, παραμένει μια εύκολη, προσβάσιμη και πρακτική μοτοσικλέτα, ωστόσο είναι πλέον σε θέση να διασκεδάσει και να κινήσει το ενδιαφέρον και πιο έμπειρων αναβατών οι οποίοι θα ευχαριστηθούν μια ολοκληρωμένη γυμνή μοτοσικλέτα. Θα εκπλήξει ευχάριστα στο δρόμο ακόμα και τον πιο επιφυλακτικό, έχει διασκεδαστικό χαρακτήρα και ανεβάζει σε ένα νέο επίπεδο την οικογένεια των CB με τον έντονο χαρακτήρα που έχει αποκτήσει.
ΤΙΜΗ: 7.090€
Όλα τα στοιχεία του Honda CB500F ΕΔΩ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το Honda NT1100 σε κάνει να ερωτευτείς ξανά την οδήγηση
Τρεις «παγκόσμιοι» λένε ναι στο DCT της Honda
H Honda βάζει γκολ από τα αποδυτήρια με το ADV 350