Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Οι παρεμβάσεις της Kymco στο αισθητικό κομμάτι του scooter είναι εμφανής τόσο στο εμπρός μέρος όσο και στο πίσω. Η μάσκα έχει γίνει πιο αεροδυναμική για να διώχνει τον άνεμο μακριά από τον αναβάτη, ενώ η ζελατίνα πλέον είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη.
Η σέλα είναι καινούρια και προσφέρει καλύτερη στήριξη και άνεση στις μεγάλες αποστάσεις, ενώ έχει γίνει ακόμα καλύτερη δουλειά τόσο στον ήχο του κινητήρα όσο και στις δονήσεις στις υψηλές ταχύτητες. Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά των 550 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 53,5 ίππους και 55,6Nm ροπής ακολουθώντας τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. Το σύνολο συνοδεύεται από σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, επιλογές οδήγησης, σύστημα αυτόματης ρύθμισης της ταχύτητας και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί που κάνει την καθημερινότητα πολύ εύκολη.
Πρώτη φορά σε scooter σύστημα Cornering ABS
Ένα στοιχείο που διαθέτει το νέο Το σύστημα συνδεσιμότητας Noodoe είναι στον βασικό εξοπλισμό του AK550 ST.Πρόκειται για ένα εξελιγμένο σύστημα πέδησης το οποίο προστατεύει το scooter ακόμα και όταν φρενάρει υπό κλίση και δεν επιτρέπει στους τροχούς να χάσουν την πρόσφυσή τους.
Στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις δεν έχουμε σημαντικές επεμβάσεις. Το κορυφαίο αλουμινένιο πλαίσιο προσφέρει εξαιρετική ισορροπία στο scooter, ενώ συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41mm εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ πίσω οριζόντια τοποθετημένο. Τα φρένα είναι πανίσχυρα με δύο δίσκους εμπρός 270mm και δαγκάνες της Brembo, ενώ οι τροχοί είναι 15 ιντσών. Το βάρος του Kymco AK550 ST είναι στα 222 κιλά. Το ανανεωμένο maxi scooter αναμένεται να είναι διαθέσιμο μέσα στο 2022.
Το βίντεο παρουσίασης του νέου Kymco AK550 ST.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ