Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος
Δεν υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος που όταν τον ρωτήσεις για θέματα μοτοσικλέτας δεν θα βρει μια ιστορία να σου διηγηθεί από το παρελθόν και να περιλαμβάνει ένα παπί. Ιδιαίτερα με το κλασικό Honda Cub οι περισσότεροι αναβάτες της δεκαετίας του 1970-1980 μεγάλωσαν και γαλουχήθηκαν στο Cub το οποίο συνέβαλε ίσως στις καλύτερες αναμνήσεις των «χρόνων της αθωότητας μας». Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και τώρα, όποτε συναντάω στο δρόμο ένα «στρογγυλοφάναρο» αισθάνομαι κάπως, καθώς το συγκεκριμένο όχημα όσο απλό και αν είναι, κουβαλάει πάνω του μια από τις σημαντικότερες ιστορίες στον κόσμο των δύο τροχών.
Κλασική μορφή, σύγχρονα συστήματα
Η Honda, θέλοντας να αναβιώσει και να συνεχίσει τον μύθο – έστω και τιμής ένεκεν – κατασκεύασε ένα Το Super Cub 125 είναι διαθέσιμο μόνο σε έναν χρωματισμό, γκρι με κόκκινη σέλα.καινούριο Super Cub για τη σύγχρονη εποχή. Στις μέρες μας το Cub ίσως δείχνει λίγο ξένο και απομονωνόμενο καθώς η έλευση των πολύ χρηστικών scooter έχει αλλάξει τις προτιμήσεις του κοινού, ωστόσο το όνομα και η ιστορία που κρύβει πίσω της αυτή η μοτοσικλέτα την βάζουν άμεσα ανάμεσα στις κορυφαίες επιλογές για αστική μετακίνηση.
Το νέο Honda Super Cub 125 διατηρεί τη μορφή του κλασικού παπιού που όλοι έχουμε γνωρίσει, έχοντας αποκτήσει έναν ποιοτικό και εκλεπτυσμένο παρουσιαστικό το οποίο περνάει από την όχθη του χρηστικού-καθημερινού οχήματος, σε εκείνη της πολυτέλειας και τς μοναδικότητας. Το εμπρός στρογγυλό φωτιστικό σώμα LED ξεχωρίζει, το ίδιο και η καλλίγραμμη ποδιά η οποία έρχεται πλέον στο χρώμα της υπόλοιπης μοτοσικλέτας. Η κόκκινη σέλα ενισχύει την μοναδικότητά του, ενώ και οι μαύρες ζάντες χαρίζουν μια ιδιαίτερη πινελιά στο Cub. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση για να καταλάβει κανείς ότι το ανανεωμένο παπί της Honda ήταν, είναι και θα είναι μια κατηγορία μόνο του!
Οικονομικός και ήσυχος κινητήρας
Στον τομέα του κινητήρα η Honda έχει τοποθετήσει τον γνωστό μονοκύλινδρο, αερόψυκτο των 125 κ.εκ. ο Ο κινητήρας είναι προδιαγραφών Euro5 και έχει τοποθετηθεί ήδη στα Monkey 125 και MSX 125.οποίος αποδίδει 9,6 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 10,4Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Ο ψεκασμός είναι πλέον ηλεκτρονικός, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω 4τάχυτου ημιαυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Ο κινητήρας του Cub όταν έρχεται στη ζωή σου θυμίζει τον χαρακτηριστικό ήχο του παρελθόντος με το μοτέρ να είναι ήσυχο και ατάραχο. Βασικό του χαρακτηριστικό είναι η ελαστικότητα η οποία σε συνδυασμό με την αυξημένη ροπή χαρίζουν στο Cub ζωηρές επιδόσεις, καλές επιταχύνσεις και μια τελική ταχύτητα η οποία ξεπερνάει τα 100Km/h. Εκτός από την χαλαρή λειτουργία, το σύνολο είναι πολύ οικονομικό με την κατανάλωση να παραμένει κάτω από τα 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Είναι χαρακτηριστικό ότι με το ρεζερβουάρ των μόλις 3,7 λίτρων μπορείς να διανύσεις πάνω από 200 χιλιόμετρα!
Η Honda έχει προσέξει ιδιαίτερα την οδηγική συμπεριφορά του Super Cub 125 θέλοντας να δείξει στο κοινό ότι ακόμα και το παπί μπορεί να γίνει ευχάριστο στην οδήγηση. Στο εμπρός μέρος των αναρτήσεων συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 26mm το οποίο συνεργάζεται με δύο αμορτισέρ πίσω. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών αλουμινένιοι, ενώ τα φρένα αποτελούνται από έναν δίσκο 220mm εμπρός και ταμπούρο πίσω. Το σύστημα συνεργάζεται με μονοκάναλο ABS.
Γεμάτες στυλ μετακινήσεις
Στο δρόμο το Super Cub είναι πολύ ευχάριστο, εύκολο και απροβλημάτιστο. Ανεβαίνοντας στη σέλα τουΠριν από το 2022 το Cub ήταν διαθέσιμο μόνο με μία θέση για τον οδηγό. αισθάνεται άμεσα το πολύ χαμηλό βάρος των 109 κιλών, ενώ τα πόδια φτάνουν πανεύκολα στην άσφαλτο χάρη στη χαμηλή σέλα στα 780mm. Η αλήθεια είναι ότι όταν οδηγείς σύγχρονες μοτοσικλέτες και scooter, στην αρχή ξαφνιάζεσαι λίγο με τη διάταξη των ταχυτήτων, αλλά το σώμα αμέσως ξεθάβει τις αναμνήσεις και γρήγορα γίνεται φυσιολογικό το… «όλες κάτω, όλες πάνω» στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το λεβιέ ταχυτήτων της Honda έχει βελτιωθεί σε υπερβολικό βαθμό, τόσο ώστε πλέον να μη δυσανασχετείς στα κατεβάσματα ταχυτήτων αλλάζοντας θέση στο πόδι πάνω στον διπλό μοχλό, καθώς μπορείς να το κάνεις χωρίς να μετακινήσεις το πόδι σου.
Το Cub είναι ακραία ευέλικτο, μικρό σε διαστάσεις και στενό κάτι που του χαρίζει απίστευτη χρηστικότηταΗ σέλα ανοίγει με έναν κρυφό διακόπτη στην αριστερή πλευρά και κρύβει έναν μικρό χώρο αποθήκευσης. στην πόλη. Ιδιαίτερα στην κίνηση είναι ίσως το ιδανικό όχημα να μη σταματήσεις πουθενά και για κανέναν λόγο περνώντας από παντού εύκολα και απροβλημάτιστα. Στις πιο ανοιχτές λεωφόρους δεν έχει πρόβλημα να ανεβάσει τον ρυθμό μέχρι τα 100Km/h, ενώ και στις στροφές είναι ικανό γέρνοντας με αυτοπεποίθηση και ασφάλεια. Τα φρένα είναι προοδευτικά, δεν έχουν μεγάλη δύναμη, αλλά είναι αποτελεσματικά στο να ακινητοποιήσουν το ελαφρύ παπί όταν τους ζητηθεί.
Το νέο Cub, μπορεί να διατηρεί την κλασική του μορφή και τη βασική του δομή οδηγικά, ωστόσο η Honda έχει φροντίσει να το εξοπλίσει με σύγχρονα συστήματα. Τα φωτιστικά σώματα LED συνοδεύονται από σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (Honda Smart Key) το οποίο περιλαμβάνει σύστημα immobilizer για αυξημένη ασφάλεια. Ο πίνακας οργάνων μπορεί να είναι στρογγυλός, αλλά είναι κυρίως ψηφιακός (με αναλογικό ταχύμετρο) με ένα κομψό νίκελ διακόπτη να ελέγχει τις ενδείξεις. Στην έκδοση του 2022 το Super Cub έχει αποκτήσει και θέση για τον συνεπιβάτη, όπως και μαρσπιέ συνεπιβάτη που αυξάνει την χρηστικότητα.
Οι αναμνήσεις…
Όταν πριν από σχεδόν 65 χρόνια ο Soichiro Honda αποφάσισε να δημιουργήσει ένα δίκυκλο αστικής μετακίνησης και να το ονομάσει Super Cub σίγουρα δεν φανταζόταν ότι θα αποτελέσει το απόλυτο σύμβολο στον κόσμο των δύο τροχών. Μιλάμε για έναν μύθο ο οποίος δεν έχει ξεπεραστεί και πολύ δύσκολα θα ξεπεραστεί όσα χρόνια και αν περάσουν. Στη σύγχρονη μορφή του η Honda πολύ σωστά έχει φροντίσει να διατηρήσει την κλασική του δομή προσθέτοντας χρηστικά συστήματα και αυξημένη ασφάλεια για να συνοδεύει ευχάριστα τις καθημερινές σας μετακινήσεις. Αν θέλεις ένα όχημα πόλης με το «ειδικό βάρος» του Cub 125, τον αξεπέραστο σχεδιασμό και έναν σύγχρονο και οικονομικό κινητήρα το παπί της Honda είναι μονόδρομος!
ΤΙΜΗ: 4.100€
Όλα τα στοιχεία για το Honda Super Cub 125 ΕΔΩ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Honda CRF 300 Rally: «Ιάπωνας» με ελληνική ψυχή!
Ετοιμάζει νέα πλατφόρμα 750 η Honda;