Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Στο τέλος της δεκαετίας του 1990 η Honda είχε παρουσιάσει ένα τουριστικό μοντέλο το οποίο ονόμασε Το Deauville σταμάτησε να παράγεται το 2013 μετά από 15 χρόνια στην αγορά.Deauville, εμπνευσμένο από το διάσημο θέρετρο στη Γαλλία. Το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν εξοπλισμένο με δικύλινδρο κινητήρα V 650 κ.εκ. (αργότερα 680 κ.εκ.), είχε ασφάλτινες ζάντες και ελαστικά, ενώ ήταν δομημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι άνετο σε ταξίδια και μακρινές αποστάσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι άνθρωποι της Honda λοιπόν όταν σχεδίαζαν το νέο NT1100 είχαν στο μυαλό τους αυτό το μοντέλο το οποίο είχε το δικό του, πιστό κοινό. Αυτό άλλωστε ανάφερε ο ίδιος ο Project Leader του NT1100, Koji Kiyono. Τα χρόνια πέρασαν όμως και η εξέλιξη μας έδωσε ένα κορυφαίο τουριστικό μοντέλο το οποίο παρουσίασε πριν από μερικές ημέρες η Honda. Το NT1100 είναι εξοπλισμένο με τον γνωστό δικύλινδρο κινητήρα από το Africa Twin 1.084 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 102 ίππους και 104Nm ροπής. Συνοδεύεται από μια ισχυρή παλέτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων όπως ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, πέντε επιλογές οδήγησης, ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου της σούζας και ηλεκτρονικό γκάζι Throttle-By-Wire.

Οι πλαϊνές βαλίτσες είναι στον στάνταρ εξοπλισμό της μοτοσικλέτας.

Αναμένεται στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2022

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πλαίσιο είναι δανεισμένο από το Africa Twin με το υποπλαίσιο να είναι ενισχυμένο για μεγαλύτερο εύροςΤο NT1100 είναι εξοπλισμένο με LED φώτα στροφής και DRL  φώτα ημέρας. φόρτωσης. Οι αναρτήσεις είναι της Showa με πιρούνι 43mm εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση προφόρτισης, ενώ στα φρένα έχουμε δύο δίσκους εμπρός 310mm με 4πίστονες δαγκάνες Nissin και ABS. Το βάρος της μοτοσικλέτας είναι 238 κιλά, ενώ υπάρχει προαιρετική επιλογή για DCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ο εξοπλισμός του NT1100 είναι πλούσιος με ρυθμιζόμενη ζελατίνα σε πέντε θέσεις, πλαϊνές βαλίτσες, θερμαινόμενα grip και αυτόματη ρύθμιση ταχύτητας ταξιδιού (Cruise Control). Η οθόνη είναι έγχρωμη TFT 6,5 ιντσών της οποίας ο έλεγχος γίνεται από το τιμόνι, ενώ υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης με smartphone μέσω Bluetooth, είτε σε λογισμικό Android (Android Auto) είτε σε λογιστικό iOS (Apple CarPlay). Φυσικά, υπάρχει θύρα φόρτισης USB όπως και παροχή ρεύματος ACC, ενώ στάνταρ είναι και το σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος (ESS). Η τιμή της μοτοσικλέτας ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί, ωστόσο αναμένεται κοντά στις 14.000€.

Βίντεο με τα βασικά στοιχεία της μοτοσικλέτας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Honda υποδέχεται τη νέα εποχή τουρισμού με την NT1100

Το SH Mode 125 της Honda είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από τις ανάγκες μετακίνησής σου

Το μικρό X-ADV 350 της Honda αναμένεται μέσα στο 2022

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης