Ο Ιταλός αναβάτης πήρε το RSV4 X του και μπήκε στην πίστα του Mugello, δείχνοντας έτσι με τον πλέον εμβληματικό τρόπο τον λόγο ύπαρξης του ιταλικού superbike.

Το αγωνιστικό τμήμα της Aprilia έκανε επίδειξη ισχύος θα έλεγε κάποιος, δίνοντας στον κόσμο το RSV4 X.  Βέβαια, όταν λέμε στον «κόσμο» είναι τρόπος του λέγειν, αφού και οι 10 ξεχωριστές μοτοσυκλέτες αυτής της έκδοσης ξεπούλησαν επί τόπου. Βασισμένο στο RSV4 1100 Factory, το RSV4 X φέρει ξεκάθαρα το νικηφόρο, εντός πίστας, παρελθόν των προγόνων του. Αμιγώς αγωνιστικά υλικά από το ψηλότερο ράφι, όπως τα φρένα GP4-MS της Brembo βρήκαν τη θέση τους στην εν λόγω μοτοσυκλέτα, με την απόδοση να φτάνει τους 225 ίππους χάρη στην ειδική εξάτμιση της Akrapovic, αλλά και τη χρήση τεχνολογιών απευθείας από τον κόσμο του MotoGP και του WSBK. Λάβετε υπ’ όψιν ότι μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα που δίχως τα υγρά της ζυγίζει μόλις 165 κιλά!

Όπως είναι φυσικό, το RSV4 X βρίθει από πλήθος ηλεκτρονικών βοηθημάτων, τα οποία επίσης έρχονται από τη δίτροχη αγωνιστική ελίτ, ενώ σε κάθε του λεπτομέρεια θα βρείτε ένα εξάρτημα από αλουμίνιο ή ανθρακόνημα. Μιλώντας για… «λεπτομέρειες», έχουμε την πρώτη μοτοσυκλέτα της οποίας η νεκρά ταχύτητα τοποθετείται κάτω από την Πρώτη! Με φυσικό περιβάλλον εκείνο της πίστας, δεν είναι να απορεί κανείς που ένας εκ των έτερων αγοραστών του RSV4 X μετά τον εξάκις παγκόσμιο πρωταθλητή, Max Biaggi, είναι ο από το MotoGP ερχόμενος Andrea Iannone.

Ας δούμε ωστόσο το Biaggi επί το έργον.