Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Ένα από τα πλέον εικονικά μοντέλα της Honda, το δημοφιλές Monkey, επιστρέφει στην Ευρώπη με Euro5 Οι αναρτήσεις είναι ειδικά σχεδιασμένες για αυξημένη άνεσηκινητήρα. Το μικρό δίκυκλο πόλης με τον μοναδικό σχεδιασμό δέχτηκε τις απαραίτητες αναβαθμίσεις της Honda και πλέον έρχεται να διεκδικήσει ξανά την κορυφή με δυνατό του σημείο φυσικά το αξεπέραστο στυλ του.
Το Monkey έκανε την επανεμφάνισή του στις αγορές το 2018, αλλά από τότε δεν αναβαθμίστηκε από τη Honda. Πλέον όμως η μικρή μοτοσικλέτα απόκτησε νέο κινητήρα 125 κ.εκ. ο οποίος έχει απόδοση 9,2 ίππους και 11 Nm ροπής. Δυνατό του σημείο είναι αδιαμφισβήτητα η κατανάλωση με τη Honda να αναφέρει 1,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 5τάχυτο πλέον με μακρύτερη κλιμάκωση για να βοηθήσει στους ανοιχτούς δρόμους.
Θρυλική μοτοσικλέτα με σύγχρονες λύσεις σε αναρτήσεις και φρένα
Το πλαίσιο είναι εντελώς καινούριο, ατσάλινο, στο οποίο έχει δοθεί έμφαση στην άνεση. Οι τροχοί είναι 12 Η αυτονομία του Monkey αγγίζει τα 370 χιλιόμετρα!ιντσών, ενώ στις αναρτήσεις συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση προφόρτισης δύο θέσεων. Τα φρένα αποτελούνται πλέον από 2 δίσκους, έναν εμπρός και έναν πίσω για αποτελεσματική πέδηση.
Σχεδιαστικά, το νέο Monkey έχει νέο τιμόνι, χρωμιωμένα φτερά, η εξάτμιση είναι τοποθετημένη ψηλά, ενώ η σέλα είναι ελαφρώς μεγαλύτερη. Θα είναι διαθέσιμο σε τρεις νέους χρωματισμούς, κίτρινο, κόκκινο και μπλε. Η Honda αναβάθμισε και το Super Cub C125 με Euro5 κινητήρα, θέση συνεπιβάτη και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ανοδική πορεία και τον Μάιο στις πωλήσεις μοτοσικλετών