Στα πλαίσια της εκδήλωσης “Ημέρες Μοτοσυκλέτας 2019” δεχθήκαμε μια πρόσκληση που δεν έχει προηγούμενο για μια παρουσίαση ..επίσης χωρίς προηγούμενο!

Τα παιδιά της λέσχης κλασσικής μοτοσυκλέτας δημιούργησαν μια θεματική έκθεση μέσα στην εκδήλωση, με μοναδικά και σπάνια δείγματα της Ιταλικής βιομηχανίας μοτοσυκλέτας από το 1904 μέχρι σήμερα. Και φρόντισαν στην καλαίσθητη πρόσκληση που μας έστειλαν να συμπεριλάβουν όλα αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω, παρέα με φωτογραφίες μοντέλων που άφησαν εποχή.

Τhe Italian Job

Παρούσα από τα πρώτα κιόλας χρόνια της δημιουργίας της μοτοσυκλέτας, εδώ και 120 χρόνια, η “Ιταλική Σχολή” αποτελεί μια από τις Μεγάλες Παγκόσμιες Σχολές κατασκευής μοτοσυκλετών. Με βασικά της χαρακτηριστικά την ευρηματικότητα, το απαρράμιλλο design και την τεχνολογική πρωτοπορεία, μας χάρισε κάποια από τα πιο εξωτικά και ενδιαφέροντα δημιουργήματα που κύλησαν σε δύο τροχούς ever.

Από τις “ταπεινές” βέσπες που εξελίχθηκαν σε ένα από τα μεγαλύτερα παγκόσμια brand και δημιούργησαν τον όρο scooter, μέχρι τα πολυκύλινδρα τέρατα με τα οποία σάρωνε τα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ταχύτητας δείχνοντας το δρόμο και δίνοντας άλλη διάσταση στο sport.

Αξίζει να αναφερθεί πως από το 1956 μέχρι το 1974 δύο μόνο ιταλοί κατασκευαστές, η ΜV Agusta και η Gilera, κατέκτησαν:

• 24 Παγκόσμιους Τίτλους στα 500cc
• 10 Παγκόσμιους Τίτλους στα 350cc
• 5 Παγκόσμιους Τίτλους στα 250cc
• 7 Παγκόσμιους Τίτλους στα 125cc

Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε τη Ducati, η οποία στη σύγχρονη ιστορία κατέκτησε τα MotoGP το 2007, ενώ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike έχει κερδίσει 14 Παγκόσμιους Τίτλους Οδηγών και 17 Παγκόσμιους Τίτλους Κατασκευαστών! Η συνδρομή της “ιταλικής σχολής” δεν σταματά όμως εδώ. Tο σπορτίβικο και ανήσυχο ταπεραμέντο των γειτόνων μας χάρισε εκτός από κορυφαίες μοτοσικλέτες και τους δύο μεγαλύτερους αναβάτες- θρύλους όλων των εποχών, κοινώς τους Giacomo Agostini και Valentino Rossi. Η είσοδος στον 21ο αιώνα τη βρίσκει στην κορυφή των ευρωπαίων κατασκευαστών κρατώντας ψηλά τη σημαία της Ευρώπης.

ΙΤΑΛΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

  •     Abra (1923-1927)
  •     Accossato (1976-1990)
  •     Aermacchi (1951-1978)
  •     Aeromere/Capriolo (1948-1964)
  •     Αetos (πριν τον 1ο παγκόσμιο πόλεμο)
  •     Agrati (1958 – 1965)
  •     AIM (1974 – 1982)
  •     Alano (1923 – 1925)
  •     Alato (1923 – 1925)
  •     Aldbert (1953 – 1959)
  •     Aprilia (1945)
  •     Benelli (1911)
  •     Beta (1904)
  •     Bianchi (1897 – 1967)
  •     Bimota (1975)
  •     Borile (1988)
  •     Cagiva (1978)
  •     Ceccato (1947 – 1962)
  •     Cimatti (1937 – 1984)
  •     Della Ferrera (1909 – 1948)
  •     Ducati Μotorcycles (1950)
  •     Fantic Motor (1968)
  •     Frera (1905 – 1936)
  •     Fusi (1932 – 1957)
  •     Galbusera (1934 – 1955)
  •     Garelli (1919 – 2012)
  •     Ghezzi & Brian (1995)
  •     Gilera (1909)
  •     Innocenti (1947 – 1997)
  •     Iso (1948 – 1974)
  •     Italjet (1959)
  •     Lambretta (1947 – 1972)
  •     Laverda (1949 – 2006)
  •     Malaguti (1930 – 2011)
  •     Malanca (1956-1986)
  •     MAS (1920–1956)
  •     Maserati (motorcycle) (1947 – 1960)
  •     Minarelli (1951)
  •     Mondial (1929 – 1979)
  •     Morbidelli (1965)
  •     Moto Guzzi (1921)
  •     Moto Morini (1937)
  •     Moto Rumi (1949 – 1969)
  •     Motobi (1950 – 1977)
  •     MV Agusta (1945)
  •     Parilla (1946 – 1967)
  •     Paton (1958)
  •     Piaggio Scooter (1946)
  •     Polini (1940s)
  •     Santamaria (1951 – 1963)
  •     Simonini (1970s)
  •     SWM (1971)
  •     Tamburini Corse (2009)
  •     Terra Modena (2004)
  •     Vespa Piaggio (1946)