Συνέντευξη Γιάννης Πετρόχειλος
Η λέξη που μπορεί να χαρακτηρίσει με τον καλύτερο τρόπο τον Graziano Milone είναι το «πάθος»! Αυτό αποδεικνύεται περίτρανα αν κοιτάξει τι έχει κάνει τα τελευταία δύο χρόνια ο Πρόεδρος και Επικεφαλής Στρατηγικού Σχεδιασμού της VMoto Super Soco. Είναι άνθρωπος που αγαπάει τη μοτοσικλέτα και δεν διστάζει να καλέσει ένα σκασμό πρωταθλητές του παρελθόντος, συνεργάτες και δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο, μόνο και μόνο για να περάσει καλά, να τους ευχαριστήσει και φυσικά να οδηγήσει μαζί τους στην πίστα του Mugello. Και όλα αυτά από έναν άνθρωπο ο οποίος διαχειρίζεται μια εταιρεία με ηλεκτρικά scooter και μοτοσικλέτες!
Στη διάρκεια του Pro Day 2022 και την παρουσίαση της VMoto Super Soco είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον Graziano Milone για θέματα αστικής μετακίνησης και μελλοντικών σχεδίων της μάρκας. Ας δούμε τι μας είπε:
Ερ: Είστε ένας άνθρωπος με τεράστιο πάθος για τις μοτοσικλέτες. Γιατί επιλέξατε να εμπλακείτε με την ηλεκτρική μετακίνησης;
Graziano Milone: Για μένα αυτό που χρησιμοποιούμε για τις αστικές μετακινήσεις δεν είναι μοτοσικλέτες, αλλά εργαλεία για αστική μετακίνηση. Για την μετακίνηση στην πόλη χρειάζεσαι ένα όχημα γρήγορο, εύκολο, φτηνό και οικολογικό. Για αυτόν το λόγο επιλέγω την ηλεκτροκίνηση, αλλά μόνο για τις αστικές μετακινήσεις.
Ερ: Στο μέλλον η VMoto θα ασχοληθεί με μεγαλύτερες μοτοσικλέτες;
GM: Για την ώρα νομίζω ότι η τεχνολογία δεν είναι έτοιμη για μεγάλες μοτοσικλέτες. Το μέγεθος και το βάρος της μπαταρίας, το μέγεθος του ηλεκτροκινητήρα είναι πολύ μεγάλο και δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά για την ώρα. Στόχος της εταιρείας τα επόμενα 3 χρόνια είναι η αστική μετακίνηση, εκεί θα επικεντρωθούμε, από 50cc μέχρι 200cc (αντίστοιχα των ηλεκτρικών). Στο μέλλον, αν η τεχνολογία μας το επιτρέψει είναι πιθανό να ασχοληθούμε με μεγαλύτερες μοτοσικλέτες. Για την ώρα θέλουμε να δώσουμε στον πελάτη το κατάλληλο εργαλείο για αστική μετακίνηση.
Ερ: Στην Ασία υπάρχει κινητικότητα στον τομέα των ανταλλάξιμων μπαταριών. Η VMoto κινείται προς αυτήν την κατεύθυνσης;
GM: Σίγουρα. Το πλάνο μας επεκτείνεται σε δύο κατευθύνσεις. Ένας τομέας είναι αυτός των ανταλλάξιμων μπαταριών. Ασχολούμαστε με νέα προϊόντα όπως οι σταθμοί φόρτισης, οι εφαρμογές στο smartphone και πολλά ακόμα. Εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι ο πελάτης και για αυτό θα δημιουργήσουμε μια νέα εφαρμογή μέσα από την οποία ο αναβάτης θα έχει όλες τις πληροφορίες της μοτοσικλέτας και θα μπορεί να ενημερωθεί για το που μπορεί να φορτίσει το VMoto Super Soco του σε πραγματικό χρόνο μέσα από το κινητό του τηλέφωνο.
Ερ: Η εξέλιξη ενός δικτύου φόρτισης είναι μεγάλη υπόθεση. Έχετε συνεργάτες σε αυτό το σχέδιο;
GM: Ναι, έχουμε ξεκινήσει συνεργασίες στην Ιαπωνία με μεγάλες εταιρείες και μελετάμε την εξέλιξη και επέκταση ενός δικτύου. Σε κάθε περίπτωση η VMoto έχει εκκινήσει τις διαδικασίες. Βήμα-βήμα θα εξελιχθούμε και θα πάμε μπροστά.
Ερ: Ποια είναι η αγαπημένη σας μοτοσικλέτας VMoto Super Soco;
GM: Δύσκολο. Στις μοτοσικλέτες είναι η TC Wanderer, φανταστική μοτοσικλέτα. Στα scooter το CPX είναι γρήγορο και άνετο, το χρησιμοποιώ καθημερινά. Εκείνο που με εντυπωσίασε είναι η αίσθηση του F01 το οποίο δοκίμασα σήμερα και το ευχαριστήθηκα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αποστολή Mugello: Οδηγήσαμε τα ηλεκτρικά VMoto – Super Soco στην Ιταλία
Αποστολή Mugello: Παρουσίαση της γκάμας VMoto – Super Soco
Αποστολή Mugello: Ο Jorge Lorenzo έκλεψε την παράσταση στο Pro Days 2022