Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Η Honda προχώρησε σε σημαντικές αναβαθμίσεις στα κορυφαία της motocross μοντέλα CRF250R και Νέος είναι ο συμπλέκτης με 9 δίσκους για περισσότερη αντοχή στη σκληρή χρήσηCRF250RX. Από τον κινητήρα μέχρι το πλαίσιο και τις αναρτήσεις, οι χωμάτινες μοτοσικλέτες της Honda δέχτηκαν τη φροντίδα του εργοστασίου με τη βοήθεια του αγωνιστικού τμήματος του HRC.
Αρκετή δουλειά έγινε στον κινητήρα των μοντέλων του 2022 με τη Honda να αλλάζει την εισαγωγή και την εξαγωγή, τον χρονισμό στις βαλβίδες και τη μετάδοση. Η ισχύς βελτιώθηκε κατά 10%, ενώ η ροπή αυξήθηκε κατά 15% στις μεσαίες στροφές. Ο έλεγχος του κινητήρα γίνεται μέσα από μια νέα ECU η οποία ελέγχει πολύ καλά τόσο την απόδοση όσο και την αποτελεσματικότητα σε καύσιμο.
Το πλαίσιο και η γεωμετρία έρχονται από την εργοστασιακή ομάδα στο MXGP
Το πλαίσιο είναι καινούριο και προέρχεται από την αγωνιστική μοτοσικλέτα του Tim Gajser με την οποία Τα πλαϊνά καπάκια του ψυγείου είναι ένα ενιαίο κομμάτι και όχι δύοκατάκτησε δύο πρωταθλήματα στο MXGP. Η ισορροπία έχει βελτιωθεί χάρη στη νέα γεωμετρία, ενώ και το βάρος έχει μειωθεί κατά 3 κιλά. Οι αναρτήσεις είναι της Showa πλήρως ρυθμιζόμενες έχοντας καινούρια εσωτερικά για βελτίωση της συμπεριφοράς στις στροφές.
Στην περίπτωση του RX έχει επιλεγεί μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου 8 λίτρων αντί των 6,3 λίτρων του R για μεγαλύτερες δυνατότητες enduro. Το RX επίσης διαθέτει και πλαϊνό σταντ και νέες προστατευτικές χούφτες. Ακόμα δε γνωρίζουμε πότε θα είναι διαθέσιμες στην Ελλάδα οι νέες Honda CRF250R και CRF250RX.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Διαγωνισμός “Γιατί DCT” με πλούσια δώρα από τη Honda
Είναι το X-ADV το καλύτερο μοντέλο της Honda;
Παναγιώτης Παπίλας: Πετάει με τη Honda