Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Bimota μέσα στο 2020 συνέχισε να εξελίσσει το νέο της μοντέλο Tesi H2 και μας έδειχνε διάφορες εικόνες Το μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί στην EICMA του 2021 τον Νοέμβριοή βίντεο με την πρόοδο του μοντέλου. Πλέον η εταιρεία από το Rimini είναι έτοιμη να μας παρουσιάσει έστω και ανεπίσημα το δεύτερο μοντέλο από τη στιγμή της αναγέννησης της από την Kawasaki, την Bimota KB4.

Στις εικόνες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο φαίνεται πως η KB4 έχει ρετρό στυλ θυμίζοντας στο εμπρός μέρος τη MV Agusta Superveloce. Το εμπρός φανάρι είναι στρογγυλό και καλυμμένο από ένα mini φέρινγκ το οποίο θυμίζει έντονα τις supersport μοτοσικλέτες της δεκαετίας του 1960.

Μια Kawasaki ντυμένη στο κουστούμι της Bimota

Κάτω από τα φέρινγκ της Bimota κρύβεται ουσιαστικά μια Kawasaki H2 SX. Ο κινητήρας είναι ο γνωστός H χαρακτηριστική ανάρτηση Hub-Center Steering απουσιάζει από το KB4υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος 1.000 κ.εκ. ο οποίος αναμένεται να αποδίδει 238 ίππους με τη χρήση Ram Air. Η εισαγωγή στο εμπρός μέρος της μοτοσικλέτας από την πρώτη εικόνα δείχνει να διαθέτει μεγάλη τρύπα κάτω από το φωτιστικό σώμα προκειμένου να περνάει ο αέρας στις εισαγωγές του κινητήρα.

Αυτό είναι το πρώτο δείγμα από τη νέα μοτοσικλέτα της Bimota η οποία είναι πολύ πιθανό να παρουσιαστεί το ερχόμενο φθινόπωρο στο Μιλάνο. Μέχρι τότε υποθέτουμε ότι η εταιρεία θα μας δώσει ακόμα περισσότερα στοιχεία για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα για το μοντέλο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Θα έχει ραντάρ η νέα Kawasaki H2 SX;

Έκδοση carbon του Bimota Test H2

Κάπως έτσι ακούγεται το Bimota Tesi H2 των 240 ίππων