Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Στο τέλος του 2021 η Yamaha παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του πολύ επιτυχημένου της XSR900. Ο ειδικός χρωματισμός ονομάζεται Legend Blue από την αγωνιστική YZR500 του Sarron.Ιδιαίτερα η έκδοση που είναι αφιερωμένη στην εποχή των Grand Prix μοτοσικλετών της δεκαετίας του 1980 στο γαλάζιο/μπλε του Christian Sarron κλέβει την παράσταση καθώς πρόκειται ίσως για το πιο όμορφο νέο ρετρό μοντέλο ων τελευταίων ετών.
Η Yamaha άντλησε την έμπνευσή της για το ανανεωμένο XSR900 από τις αγωνιστικές μοτοσικλέτες των 80’s, ακολουθώντας την κουλτούρα της χαλαρότητας και του ενθουσιασμού εκείνης της εποχής. Ένα βασικό στοιχείο που ήθελε να πετύχει η Yamaha ήταν το χαμηλό ύψος της σέλας προκειμένου και τα δύο πόδια να ακουμπάνε στο έδαφος, ενώ παράλληλα όταν η μοτοσικλέτα κινείται να έχει το απαραίτητο ύψος προκειμένου να μη βρίσκει εύκολα στην άσφαλτο.
Όσον αφορά το ρεζερβουάρ, εκεί δόθηκε βάρος τόσο στην ομορφιά όσο και στην εργονομία. Το πάνω μέρος των ποδιών αγκαλιάζουν το ρεζερβουάρ και η θέση οδήγησης είναι στο επίκεντρο της μοτοσικλέτας, ανάμεσα στο ρεζερβουάρ και στην ουρά. Το πίσω μέρος θυμίζει έντονα το τετραγωνισμένο σχήμα της ουράς των παλαιών μοντέλων, ενώ στο εμπρός μέρος ο αναβάτης έχει ένα μείγμα σύγχρονης τεχνολογίας με την ψηφιακή οθόνη και vintage αισθητικής με το χαραγμένο XSR και τις διάτρητες τάπες των πιρουνιών.
Ο κινητήρας του XSR900 είναι ο γνωστός τρικύλινδρος των 890 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 119 ίππους και 93Nm ροπής. Το σύνολο συνοδεύεται από προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του αναβάτη και σύστημα quickshifter στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο Deltabox και συνεργάζεται με κορυφαίες αναρτήσεις και φρένα της Brembo. Οι ζάντες είναι ελαφριές με τεχνολογία Spinforged, ενώ το βάρος της μοτοσικλέτας είναι 193 κιλά γεμάτο.
Το νέο Yamaha XSR 900 μπορείτε να το βρείτε στο δίκτυο συνεργατών της Μοτοδυναμικής στην τιμή των 11.150€.
Βίντεο με το XSR900 και τον σχεδιασμό του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
MotoGP Καταλονία: Χωρίς αντίπαλο ο Quartararo πήρε τη νίκη, αδιανόητο λάθος του Espargaro