Mε τον πήχη να είναι ήδη ψηλά χάρη στο 1290 Super Duke R, o αναβάτης της αυστριακής εταιρίας θα έχει φέτος την πρόκληση της νέας κατηγορίας στην οποία θα συμμετέχει σε μια από τις πλέον δύσκολες αναβάσεις του κόσμου, το Pikes Peak.

Το στοίχημα μάλιστα είναι μεγάλο, μιας και σύμφωνα με τους ανθρώπους της KTM, το 790 Duke δεν σχεδιάστηκε ως αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Ωστόσο έχει τη φιλοσοφία του ανταγωνισμού και αυτό φάνηκε και στο test ελαστικών της ανάβασης πριν από μερικές μέρες. Σκοπός ήταν η προσαρμογή στη νέα μοτοσυκλέτα και αν κρίνουμε με βάση τα λεγόμενα του Fillmore, τότε μάλλον βρίσκεται σε καλό δρόμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Πέρυσι, η ανάβαση στο βουνό ήταν μια απίστευτη εμπειρία. Όντας πρωτάρης, προσπαθώντας να μάθω τα πάντα για τον αγώνα και οδηγώντας στη διαδρομή είχα δύσκολο έργο, αλλά τελικά το νέο ρεκόρ ήταν κάτι το απίστευτο! Είχα ανάμεικτα συναισθήματα για την επιστροφή, αλλά τον περασμένο χειμώνα δοκιμάζοντας το 790 Duke στην Ευρώπη, ήξερα πως έπρεπε να φτιάξουμε ένα για τη μεσαία κατηγορία και να πάμε ξανά στο Pikes Peak..»

Ο Fillmore, συμπλήρωσε πως με λίγες σχετικά αλλαγές η μοτοσυκλέτα του έγινε μάχιμη για την ανάβαση επί αμερικανικού εδάφους, ενώ σχολιάζοντας και το test των ελαστικών δεν παρέλειψε να μας πει και για την πολύ καλή κατευθυντικότητα της φετινής του μοτοσυκλέτας, σαν ένα στοιχείο που του έκανε εντύπωση. «Η μεγαλύτερη ταχύτητα μες τις στροφές είναι κάτι που θα χρειαστώ αν θέλω το ρεκόρ της κατηγορίας και ένα ξεχωριστό βάθρο», δήλωσε χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης