Ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής προετοιμάζεται για να συντρίψει το ρεκόρ ταχύτητας με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα!

Πάνω στη σέλα ενός ηλεκτροκίνητου δίτροχου της Voxan, ο Ιταλός αναβάτης θα επιχειρήσει τον Αύγουστο του 2020, στις αλυκές Uyuni της Βολιβίας το «σπάσιμο» του εν λόγω ρεκόρ, στοχεύοντας τα 330χλμ/ω! Βέβαια, όλα είναι θέμα προετοιμασίας σε αυτές τις περιπτώσεις. Έτσι και ο Biaggi, πήγε στα κεντρικά της μητρικής εταιρίας της Voxan, δηλαδή της Venturi στο Monaco, προκειμένου να στήσει τη μοτοσυκλέτα πάνω του μέσω των πλέον σύγχρονων τεχνικών σάρωσης και 3D απεικόνισης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εδώ αξίζει να πούμε πως η Venturi δεν είναι «χτεσινή» στην ηλεκτροκίνηση επιδόσεων, έχοντας ήδη συμμετάσχει στη Formula-E, με ρεκόρ ταχύτητας για τετράτροχα ηλεκτρικά οχήματα και το ρεκόρ αυτονομίας ηλεκτρικού οχήματος με 14,900 χλμ με μια φόρτιση, πίσω στο 2010! Το ρεκόρ που αποσκοπεί να σπάσει η ομάδα που περιβάλει το Biaggi, είναι εκείνο των «ηλεκτρικών μοτοσυκλετών με τη δράση του ενός τροχού, σε επαφή με το έδαφος και με βάρος κάτω από 300 κιλά». Προς το παρόν, το ρεκόρ αυτό το έχει ο Jim Hoogerhyde με ένα SB220 της Lightning στα 327.608χλμ/ω.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Έμαθα πολλά κατά τη διάρκεια αυτής της πρώτης συνάντησης εργασίας με την ομάδα Venturi-Voxan, ειδικά όταν προσαρμόζαμε τη θέση οδήγησης στο μοντέλο. Δεν έχει καμία σχέση με τους αγώνες μιας και κυριολεκτικά πρέπει να γίνω ένα με τη μοτοσικλέτα και να κείτομαι κοντά στο έδαφος. ‘Επρεπε να συνηθίσω και να δουλέψω μέσα στους τεχνικούς περιορισμούς που έχουμε. Αισθάνομαι περιτριγυρισμένος από μια εξαιρετικά παρακινημένη ομάδα των Venturi-Voxan. Αυτό θα είναι σίγουρα μια πρωτοφανής εμπειρία και πραγματικά ελπίζω να κερδίσω ένα άλλο ρεκόρ.» Δήλωσε μεταξύ άλλων ο Ιταλός αναβάτης.

 «Χαίρομαι που βλέπω το project να προχωρά τόσο καλά και τόσο γρήγορα» ήταν τα λόγια του προέδρου της Venturi, Gildo Pastor. «Έχω πλήρη εμπιστοσύνη στην ομάδα των μηχανικών μου, καθώς αντιμετωπίζουν την πρόκληση που τους έβαλα.», συμπλήρωσε.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης