Το Σαββατοκύριακο 24-25 Νοεμβρίου η Triumph συμμετείχε στις τελικές δοκιμές του 2018 στην πίστα του Jerez, όπου οι αγωνιστικές ομάδες Moto2 του 2019 δοκίμασαν τις νέες τους μοτοσυκλέτες.
Το Σάββατο 24 Νοεμβρίου, δύο ομάδες που θα συμμετάσχουν στην κατηγορία Moto2 για το 2019 ολοκλήρωσαν δοκιμαστικούς γύρους οδηγώντας διαφορετικές μοτοσυκλέτες με τον νέο αγωνιστικό κινητήρα Triumph Τriple των 765cc, καταγράφοντας χρόνους κάτω από 1’42” και με το τελικό 1’41.980 να είναι ο ταχύτερος γύρος που έχει καταγραφεί στην πίστα της Jerez από μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας. Αυτό είναι ένα κατόρθωμα που σίγουρα αποτελεί ορόσημο, αφού επιτεύχθηκε μόλις την πρώτη φορά που οι αγωνιζόμενοι οδήγησαν τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της σεζόν 2019 στη νέα τους διαμόρφωση. Την Κυριακή είχε προβλεφθεί ότι οι αγωνιζόμενοι θα οδηγούσαν ακόμα πιο γρήγορα, αλλά οι κακές καιρικές συνθήκες δεν τους το επέτρεψαν. Όλες οι ομάδες αξιοποίησαν ολόκληρο το Σαββατοκύριακο για να κάνουν όσο το δυνατό περισσότερες δοκιμές και να προετοιμαστούν κατάλληλα για το πρωτάθλημα που έρχεται το 2019. Ο Steve Sargent, Chief Product Officer της Triumph δήλωσε: «Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν το αποκορύφωμα δύο χρόνων σκληρής εργασίας πολλών εργαζομένων στην Triumph. Το να ακούμε όλες τις μοτοσυκλέτες ταυτόχρονα στην πίστα είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Έχουμε άμεση και εξαιρετικά θετική πληροφόρηση από τις αγωνιστικές ομάδες που συμμετείχαν στις δοκιμές και όλοι περιμένουμε τον πρώτο αγώνα στο Qatar!»
Δοκιμή και εξέλιξη κινητήρα
Η Triumph ολοκλήρωσε ένα πρόγραμμα πολλαπλών φάσεων, το οποίο εστίαζε στη μεγιστοποίηση της απόδοσης, της ανθεκτικότητας και της αξιόπιστης λειτουργίας του νέου κινητήρα της Moto2. Σε αυτό περιλαμβάνονται:
• ένα εκτεταμένο διετές πρόγραμμα εξέλιξης κινητήρα σε δυναμόμετρο του εργοστασίου και σε πολλές αγωνιστικές πίστες δοκιμών
• περισσότεροι από 2.500 γύροι σε αγωνιστικούς ρυθμούς ολοκληρώθηκαν σε μια σειρά από ευρωπαϊκές πίστες αγώνων ταχύτητας
• εφαρμογή επικαλύψεων υψηλών προδιαγραφών σε σημαντικά εσωτερικά εξαρτήματα, για ακόμα καλύτερη απόδοση
• συνεχείς δοκιμές αντοχής στην πίστα με επίτευξη του στόχου, που δεν ήταν άλλος από διπλό κύκλο ζωής (double-lifecycle) του κινητήρα
Για να γίνει κατανοητό το υπόβαθρο της πλατφόρμας εξέλιξης, οι τρικύλινδροι αγωνιστικοί κινητήρες Triumph Moto2 είναι βασισμένοι σε αυτόν του Street Triple RS, ο οποίος με τη σειρά του προέρχεται από το καταξιωμένο supersport Daytona 675. Αυτοί οι νέοι και πανάλαφροι αγωνιστικοί κινητήρες σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν περισσότερη ισχύ και ροπή, καθώς και για να λειτουργούν άψογα στις υψηλές στροφές και να αποδίδουν τα μέγιστα με χαμηλότερη αδράνεια. Όταν παρουσιάστηκε ο νέος κινητήρας του Street Triple RS διέθετε περισσότερα από 80 νέα εξαρτήματα από τον προηγούμενης. Για τη δημιουργία του αγωνιστικού έγιναν οι ακόλουθες αλλαγές:
– τροποποιημένη κεφαλή με αναβαθμισμένη εισαγωγή αέρα και νέας σχεδίασης εισαγωγές εξάτμισης για βέλτιστη ροή
– υψηλότερη αναλογία συμπίεσης
– βαλβίδες τιτανίου, πιο σκληρά ελατήρια βαλβίδων και αναβαθμισμένος χρονισμός εκκεντροφόρων για περισσότερες στροφές ανά λεπτό
– μπεκ ψεκασμού καυσίμου υψηλής ροής
– αγωνιστικός εναλλάκτης χαμηλής αδράνειας
– αναθεωρημένες σχέσεις σε 1η και 2η ταχύτητα
– αγωνιστικών προδιαγραφών συμπλέκτης ολίσθησης (ρυθμιζόμενος)
– αγωνιστική μονάδα ECU της Magneti Marelli
– ανασχεδιασμένα καπάκια κινητήρα για μείωση του βάρους
– ανασχεδιασμένο κάρτερ για καλύτερη προσαρμογή της εξάτμισης
Δοκιμές εξέλιξης της μονάδας ECU
Η Triumph διεξήγαγε επίσης εκτεταμένες δοκιμές εξέλιξης της μονάδας ECU σε συνεργασία με τη Magneti Marelli, μέσα από ένα πρόγραμμα εξέλιξης που εστίαζε στους αγώνες ταχύτητας. Η Triumph παρείχε τη βάση δεδομένων και την πρόβλεψη για τη λειτουργία των κινητήρων. Ήταν ένα ολοκληρωμένο εξαντλητικό πρόγραμμα δοκιμών του τεχνικού τμήματος της αγγλικής φίρμας.