Βασισμένη στην αγωνιστική εκδοχή της  KRT που έχει μέχρι στιγμής συγκεντρώσει τρία συνεχόμενα πρωταθλήματα στα WorldSBK, η νέα Ninja ZX-10R προσφέρει μεγαλύτερη ισχύ, πιο γενναιόδωρη δύναμη και αύξηση ροπής για το 2019.

Η μέγιστη ιπποδύναμη είναι τώρα στους 203 ίππους, που μπορούν  να αυξηθούν περαιτέρω με την προσθήκη αγωνιστικής εξάτμισης. Σχεδιασμένη από τους μηχανικούς της Kawasaki με εμπειρία από MotoGP και WorldSBK, η νέα σχεδίαση των βαλβίδων είναι ένα παράδειγμα αγωνιστικής τεχνολογίας που καταλήγει στο Ninja ZX-10R. Το νέο σύστημα συμβάλλει στην αύξηση της απόδοσης καθώς και στην μεγαλύτερη αξιοπιστία κατά τη λειτουργία στις ψηλές στροφές. Σε σύγκριση με τις βαλβίδες τύπου σπειρώματος, η νέα σχεδίαση προσφέρει μείωση 20% της μάζας στο σύστημα των βαλβίδων. Επιτρέπει επίσης την υιοθέτηση πιο επιθετικών προφίλ έκκεντρων που συμβάλλουν στην αύξηση της μέγιστης ισχύος κατά 3PS, ενώ το DLC (Diamond-Like Carbon) προστατεύει από τη φθορά.

Με παραγωγή περιορισμένη σε 500 αριθμημένες μοτοσυκλέτες παγκοσμίως, το Ninja ZX-10RR είναι μόνο για τους τυχερούς λίγους. Το 2019 Ninja ZX-10RR διαθέτει τεχνικές αναβαθμίσεις που περιλαμβάνουν την υιοθέτηση μπιελών της Pankl από τιτάνιο που όχι μόνο εξοικονομούν περισσότερα από 400g σε σύγκριση με το βασικό σετ (μειώνοντας τη ροπή αδράνειας του στροφαλοφόρου κατά 5%), αλλά και αυξάνουν την ταχύτητα του κινητήρα κατά 600rpm φτάνοντας την ισχύ του ZX-10RR στους 204 ίππους χωρίς Ram-Air. Επιπλέον, οι ρυθμίσεις των εμπρός και πίσω αναρτήσεων αναθεωρούνται, λαμβάνοντας υπόψη την εντυπωσιακή μείωση της αδράνειας του στροφαλοφόρου.Εκτός από τις «επικεφαλής αλλαγές» μια άλλη ενδιαφέρουσα αναβάθμιση για το 2019 είναι η υιοθέτηση του KQS ταχείας αλλαγής ταχύτητας σε όλα τα μοντέλα.

Τέλος, το μοντέλο ZX-10R SE θα φέρει ορισμένες επιφάνειες που είναι ευαίσθητες στη φθορά επικαλυμμένες με τη νέα υψηλής αντοχής βαφή της Kawasaki, η οποία «απορροφά» τις μικρογρατσουνιές.