Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Είχαμε παρατηρήσει το Zontes 350GK να κυκλοφορεί μεταμφιεσμένο στο διαδίκτυο στο δεύτερο εξάμηνο του Το σχεδιαστικό τμήμα των Κινέζων έχει κάνει άλματα στο κομμάτι της αισθητικής2021 και μας είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον. Πλέον στο Μιλάνο το είδαμε από κοντά στην τελική του μορφή και σίγουρα μας κίνησε το ενδιαφέρον τόσο με την όμορφη αισθητική του όσο και με τα αναβαθμισμένα του τεχνικά χαρακτηριστικά.
Το νέο ρετρό cafe racer μοντέλο της Zontes έρχεται με άλλον αέρα να μπει στην αγορά των scrambler μικρού κυβισμού. Ξεκάθαρα η εμφάνισή του είναι εκείνη που πρώτα προσέχει κάποιος καθώς είναι προσεγμένο σε όλες τις λεπτομέρειες. Το στρογγυλό φωτιστικό σώμα τεχνολογίας LED ξεχωρίζει στο εμπρός μέρος με το κλασικό ρεζερβουάρ να τονίζει την scrambler αισθητική της μοτοσικλέτας. Η Zontes έχει κάνει πολλαπλά βήματα εμπρός όσον αφορά τον σχεδιασμό και αυτό αντικατοπτρίζεται έντονα στο νέο 350GK.
Καινούριος μονοκύλινδρος κινητήρας
Στο κομμάτι του κινητήρα, η Zontes έχει τοποθετήσει ένα καινούριο σύνολο. Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο Η Zontes θα ετοιμάσει και έκδοση με χυτές ζάντες και ασφάλτινα ελαστικά.κινητήρα 348 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 39 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 32,8Nm ροπής. Η διαχείριση του κινητήρα γίνεται μέσω μιας νέας πιο ισχυρής μονάδας ECU, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου.
Στις αναρτήσεις η Zontes έχει τοποθετήσει ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43mm εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο πίσω. Τα φρένα είναι της J.Juan με έναν δίσκο εμπρός 320mm και έναν δίσκο πίσω 260mm με το σύστημα να συνοδεύεται από ABS της Bosch. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με ακτινωτές ζάντες, ενώ μια έγχρωμη οθόνη TFT προσφέρει πλούσιες πληροφορίες και σύστημα συνδεσιμότητας με smartphone. Η νέα μοτοσυκλέτα αναμένεται στην Ευρώπη και την Ελλάδα πριν το καλοκαίρι του 2022 με την τιμή να μην έχει γίνει γνωστή.
Το βίντεο παρουσίασης του 350GK.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αποστολή EICMA 2021: Σπουδαία νέα μοντέλα από την Zontes στο Μιλάνο
Μαθήματα γοητείας και ποιότητας από την Daytona με το Maverick 500
Δυνατό ξεκίνημα της DYMOTO με το Winner 200