Του Νίκου Βιτσιλάκη

  



Όταν στα scooter και στα ATV είσαι πρωτοπόρος εδώ και χρόνια, τότε ποιό είναι το επόμενο βήμα; Η ερώτηση απευθύνεται στην Kymco και ο διάσημος Ιταλός σχεδιαστής Oberdan Bezzi μάλλον έχει κάτι πολύ ενδιαφέρον να της προτείνει!

Τα concept CR 300 και SC 300 είναι μεν δημιούργημά του, όπως και πολλά ακόμα μοντέλα διάφορων κατασκευαστών στο παρελθόν, πλην όμως «επί παραγγελία» του εργοστασίου του Ταϊβάν, που του ζήτησε να σχεδιάσει μια μικρή μοτοσυκλέτα για την ευρωπαϊκή αγορά. Φαίνεται τελικά πως το K-Rider 400, που είχε παρουσιάσει η Kymco στην έκθεση CIMA στο Chongging της Κίνας πέρυσι τον Οκτώβριο, θα είναι προϊόν αποκλειστικά για την ασιατική αγορά.

Ρετρό εμφάνιση
Τα CR και SC 300 δεν του μοιάζουν καθόλου, έχοντας μια πλέον ρετρό εμφάνιση και θυμίζοντας έντονα Το κοινό ζητά μοτοσυκλέτες περασμένων δεκαετιών…μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες περασμένων δεκαετιών.

Είναι γεγονός πως πολλοί κατασκευαστές επιστρέφουν στην εξέλιξη μοτοσυκλετών μικρο-μεσαίου κυβισμού, μάλλον έχουν διακρίνει μια τάση από συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό για ποιοτικές προτάσεις καθημερινής χρήσης με κινητήρες 250-300 κυβικών εκατοστών.

Ένα κοινό που για τους δικούς του λόγους δεν θέλει scooter, on/off ή πολλά κυβικά και προτιμά μικρές παραδοσιακές μοτοσυκλέτες δρόμου.

Διαφορές στην εμφάνιση…
Tα δύο μοντέλα που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ουσιαστικά πανομοιότυπες μοτοσυκλέτες, με το SC να διαφοροποιείται σε εμφάνιση και χρηστικότητα (φέρινγκ, τιμόνι κλιπον, μονόσελο).

Λίγη υπομονή και σύντομα θα τα μάθουμε όλα! Και αν θέλετε να δείτε μερικές ακόμα δημιουργίες του δαιμόνιου Ιταλού σχεδιαστή, ρίξτε μια ματιά πατώντας ΕΔΩ

 

Για να δείτε τη γκάμα των μοντέλων της Kymco πατήστε ΕΔΩ