Η δύναμη του τρικύλινδρου κινητήρα της Triumph δημιούργησε νέα ρεκόρ και προσέφερε εντυπωσιακό ντεμπούτο για την κατηγορία Moto2 στο Κατάρ.
Το Grand Prix της περασμένης Κυριακής στην πίστα του Losail αποτέλεσε ένα ορόσημο ως ο πρώτος αγώνας Moto2 που έγινε ποτέ με κινητήρες Triumph, με πάνω από 3.000χλμ πλήρους αγωνιστικής δράσης στο ξεκίνημα μιας νέας συναρπαστικής εποχής για την κατηγορία. Ένας απίθανος αγώνας με σφιχτό ανταγωνισμό και δράση, ξεκίνησε με τον εκπληκτικό ήχο των 32 μοτοσυκλετών -όλων εξοπλισμένων με τον κινητήρα των 765cc της αγγλικής φίρμας- και τελείωσε με έναν τερματισμό φώτο-φίνις με διαφορά μόλις 0.026δλ.
Στο ντεμπούτο της νέας εποχής Moto2 κάθε ρεκόρ της κατηγορίας στο Κατάρ επαναπροσδιορίστηκε, χάρη στη δύναμη του κινητήρα της Triumph:
- Νέο Ρεκόρ Pole Position – Marcel Schrotter με 1λ 58.585
- Υψηλότερη τελική ταχύτητα – Alex Marquez με 294.4χλμ/ώρα
- Καλύτερος Γύρος Πίστας – Ο νικητής του αγώνα Lorenzo Baldassarri
- Ρεκόρ Γύρου Αγώνα – Thomas Luthi
Με τον Ιταλό Lorenzo Baldassarri να ηγείται του αγώνα από την αρχή, η διαφορά δε μεγάλωσε ποτέ πολύ περισσότερο πάνω από μισό δευτερόλεπτο, ενώ το δίδυμο των ομόσταυλων Schrotter και Luthi άσκησε έντονη πίεση στους τελευταίους γύρους. Εντωμεταξύ ο Schrotter πιέστηκε έντονα από τον Remy Gardner, με αποτέλεσμα έναν ακόμα πιο κοντινό τερματισμό, ενώ ο Luthi ακολουθούσε τον Baldassarri με διαφορά μόνο 0.026δλ στο τέλος. Η τελική θέση του πόντιουμ κατακτήθηκε από τον Schrotter με την απίστευτη διαφορά του …0.002 δευτερολέπτου!
Ο Steve Sargent, Γενικός Υπεύθυνος Προϊόντων της Triumph, παρουσίασε ένα μοναδικό εργοστασιακό τρόπαιο στον Lorenzo Baldassarri ως τον πρώτο νικητή πάνω σε μοτοσυκλέτα Moto2 με κινητήρα Triumph. Ο Steve Sargent είπε: “Όταν αποφασίσαμε να μπούμε στη Moto2™ θέλαμε να προσφέρουμε ένα κινητήρα που θα έφερνε συναρπαστικούς αγώνες και κοντινό ανταγωνισμό, όπως έγινε με τον καλύτερο τρόπο στον τερματισμό του Κατάρ. Οι ομάδες και οι αναβάτες ήταν πολύ εγκωμιαστικοί για τον κινητήρα της Triumph και πιστεύουν ότι θα έρθουν περισσότερα καθώς συνηθίζουν τη δύναμη και τη ροπή του 765. Θα πρέπει να είναι μια υπέροχη σεζόν.”
Μείνετε συντονισμένοι για ακόμα πιο συναρπαστική δράση καθώς η Moto2 μεταφέρεται στην Αργεντινή στις 31 Μαρτίου.