Αναφερόμαστε στις θερμοκρασίες που σημειώθηκαν στην άσφαλτο της πίστας κατά τη διάρκεια του τριημέρου που έφεραν τα πάνω κάτω στην επιλογή των ελαστικών και ξεκάθαρα επηρέασαν την έκβαση του αγώνα όπως μπορείτε να διαβάσετε και εδώ.

Το σαββατοκύριακο η θερμοκρασία της ασφάλτου ξεπέρασε τους 50ο C – που είναι η υψηλότερη θερμοκρασία που έχει σημειωθεί ποτέ στο MotoGP στην πίστα των 5.403μ. του Brno αυτό τον αιώνα – και τα ελαστικά της Michelin έπρεπε να ανταπεξέλθουν όχι μόνο σε αυτή αλλά και στις τεχνικές ιδιαιτερότητες της πίστας. Σε μία πίστα που χαρακτηρίζεται από τα κατηφορικά σημεία που είναι έντονα στην επιβράδυνση, καθώς επίσης από τις ζώνες που είναι σκληρές στην επιτάχυνση και όλα αυτά να δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο εξαιτίας της υψηλής θερμοκρασίας, οι οδηγοί και οι ομάδες εργάστηκαν επίμονα με τους τεχνικούς της Michelin για να κάνουν τα ελαστικά τους να δουλέψουν στο μέγιστο δυνατό την ημέρα του αγώνα.

Τελικά, την ημέρα του αγώνα η θερμοκρασία έπεσε λόγω συννεφιάς, με αποτέλεσμα τα θερμόμετρα να δείχνουν μόλις 38ο C. Ως αποτέλεσμα, οι περισσότερες ομάδες αναθεώρησαν τις σκέψεις τους για την επιλογή των ελαστικών λίγο πριν τον αγώνα. Η πλειοψηφία των αναβατών χρησιμοποίησε μεσαίο και σκληρό μείγμα γόμας στον εμπρός τροχό ενώ στον πίσω φόρεσε μαλακό και σκληρό μείγμα γόμας για τον αγώνα των 21 γύρων.