του Νίκου Βιτσιλάκη

Μετά την έκδοση Milano η Μoto Morini αποκαλύπτει και τη Scrambler πλευρά της για τους οπαδούς του είδους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε σχέση με το προηγούμενο Scrambler της Ιταλικής εταιρείας, που ήταν κοντά μας από το 2008 και είχε αρχίσει να εμφανίζει σημάδια γήρανσης, το μοντέλο του 2018 έχει αλλάξει ριζικά, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε συστατικά.Καρδιά παραμένει ο V-2 1200cc “Bialbero Corsa Corta” Σχεδιαστικά εμπνέεται από τις μοτοσυκλέτες εκτός δρόμου της δεκαετίας του ’70 και είναι αλήθεια πως πετυχαίνει στο στόχο του αποτελώντας μια μοτοσυκλέτα που δεν βγήκε απλά για να βγει. Με σημασία στη λεπτομέρεια, μια χειροποίητη κατασκευή πολύ προσεγμένη, που σίγουρα διαθέτει χαρακτήρα και ξεχωριστή προσωπικότητα. Όπως είναι ευνόητο, οι μηχανικοί στηρίχθηκαν πάνω στο Milano προκειμένου με τις κατάλληλες μετατροπές να δημιουργήσουν το Scrambler. Οι δύο μοτοσυκλέτες μοιράζονται πλαίσο, κινητήρα, ανάρτηση, ψαλίδι, εξάτμιση, φρένα, ρεζερβουάρ, φωτιστικά και όργανα, αλλά από εκεί και πέρα αρχίζουν οι ειδοποιές διαφορές. Πανέμορφες ακτινικές ζάντες, τρακτερωτά ελαστικά, αλουμινένια πλαϊνά καπάκια, ίσια σέλα, ψηλότερο τιμόνι με ενισχυτική γέφυρα, σίτα στον προβολέα και ξεχωριστό βάψιμο με χρωμιωμένες λεπτομέρειες δημιουργούν μια πανέμορφη μοτοσυκλέτα ικανή να συγκινήσει ακόμα και αμύητους αναβάτες. ​Η σημασία στη λεπτομέρεια είναι εκ των ουκ άνευ!Με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και ABS που απενεργοποιείται, σίγουρα θα ικανοποιήσει και τους μυημένους. Μια αλουμινένια ποδιά λείπει από το σύνολο για να αγγίξει την ολοκλήρωση, αλλά αυτό είναι κάτι που εύκολα διορθώνεται.

Για περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά δείτε την αναφορά μας στην έκδοση Milano εδώ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης