του Νίκου Βιτσιλάκη

Το θυμόσαστε το Stelvio; Ε, ξεχάστε το, το έφαγε το euro4 και αυτό, στέλνοντάς το στο χρονοντούλαπο παρέα με πολλές ακόμα συντρόφισσες. Στη θέση του αναμείνατε ευχάριστα πράγματα, το V85 concept στέλνει τα δικά του μηνύματα αισιοδοξίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως φαίνεται, η φίρμα του Μαντέλο ντελ Λάριο βολιδοσκοπεί μια ανερχόμενη κατηγορία, που δεν είναι άλλη από αυτή των μεσαίων adventure μοτοσυκλετών. Βλέποντας τον ανταγωνισμό να ενισχύεται σημαντικά για το 2018, με μοντέλα όπως τα ολόφρεσκα BMW F750/850 GS, Triumph Tiger 800, αλλά και τα αναμενόμενα από το 2019 KTM 790 Adventure, Yamaha Tenere 700, το πήρε απόφαση να συνδράμει και το V85 είναι η απόδειξη. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα τελείως καινούργια, από την κορυφή έως τα νύχια που λένε, που ναι μεν είναι σε πειραματικό στάδιο, πλην όμως δείχνει πως είναι πολύ κοντά σε μοντέλο παραγωγής. Ο αερόψυκτος κινητήρας των 850cc είναι τελείως νέος και σύμφωνα με αξιωματούχους της εταιρείας θα αποδίδει περί τους 80Hp, θα καλύπτει -φυσικά- τις προδιαγραφές του euro4 και θα αποτελέσει τη βάση για μια σειρά μελλοντικών μοντέλων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Ιταλός κατασκευαστής χαρακτηρίζει το V85 σαν μια  μοτοσυκλέτα Classic Enduro και αυτό είναι εμφανές από την πρώτη ματιά. Το σχήμα του ρεζερβουάρ αναβλύζει ιστορικά μοντέλα που συμμετείχαν σε αφρικανικούς αγώνες τύπου Dakar, ενώ η βαφή του θυμίζει έντονα τη δεκαετία του ’80. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και μαζί με το ασύμμετρο ψαλίδι αποτελούν προϊόντα μακρόχρονης εξέλιξης και πειραματισμών. Πληροφορίες που αφορούν στην ακριβή ημερομηνία παρουσίασης του μοντέλου παραγωγής δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα, να είσαστε όμως σίγουροι ότι δεν θα αργήσει και πολύ. Τώρα, το αν θα χρησιμοποιεί τα κορυφαία καλούδια του πρωτότυπου σε ανάρτηση και φρένα είναι κάτι που δεν το γνωρίζουμε, πιθανώς θα υπάρχουν δύο εκδόσεις για όλα τα βαλάντια και γούστα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης