του Νίκου Βιτσιλάκη
Οι εκδόσεις V7 καλά κρατούν και αυτή τη φορά η επέκταση της γκάμας αφορά σε ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής.
Το Stone S θα παραχθεί σε μόλις 750 κομμάτια, τα οποία θα είναι αριθμημένα και με το εκάστοτε νούμερο παραγωγής να βρίσκεται εκεί που είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις, δηλαδή χαραγμένο στην τιμονόπλακα. Τι διαφορετικό έχει αυτή η έκδοση σε σχέση με το υπάρχον Stone; Κάτι λεπτομέρειες αισθητικής μορφής και αυτό ήταν, έρχεται η άμεση απάντηση στο εύλογο αυτό ερώτημα.
Η ίδια η Guzzi πάντως το χαρακτηρίζει σαν πιο σπορ και “σοφιστικέ” σε σχέση με το Stone που γνωρίζουμε από το 2017 και το οποίο αποτελεί το best seller μοντέλο της φίρμας του αετού. Και το δικαιολογεί αυτό με την παρουσία κάποιων χαρακτηριστικών που μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
Όπως για παράδειγμα οι τοποθετημένοι στα άκρα του τιμονιού καθρέφτες (τύπου “bar end”), το χρωμιωμένο “σατινέ” ρεζερβουάρ, η αλουμινένια billet τάπα, η δερμάτινη λωρίδα που το διατρέχει στην πάνω του πλευρά, η επενδεδυμένη με Alcantara αδιάβροχη σέλα με τις κόκκινες ραφές, τα μικρότερων διαστάσεων πίσω φτερό και φωτιστικά σώματα, τα καπάκια των σωμάτων του ψεκασμού σε βουρτσισμένο αλουμίνιο, o full Led φωτισμός, τα αλουμινένια side panels με το ξεχωριστό λογότυπο και τα βαμμένα κόκκινα ελατήρια των αμορτισέρ. Και για να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στο sport χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, τα ελαστικά της -και αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη έκδοση- είναι τα Dunlop Arrowmax Streetsmart.
H τιμή του νέου Stone S έχει καθοριστεί ήδη στα 9.980€ και αναμένεται στη χώρα μας μέσα στο μήνα. Θα υπάρξει μάλιστα και δημοσιογραφικό μοντέλο δοκιμής, οπότε αυτό σημαίνει πως αφενός θα το οδηγήσουμε οσονούπω και αφετέρου θα επανέρθουμε με πλήρεις εντυπώσεις.