Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Το εργοστάσιο του Noale έχει πάρει «φωτιά» τους τελευταίους δύο μήνες παρουσιάζοντας συνεχώς νέα Το καλό… καλύτερο!μοντέλα και σοβαρές αναβαθμίσεις στην υπάρχουσα γκάμα. Μετά τη σειρά 660, λοιπόν, ήρθε η ώρα των μεγάλων «παιδιών» να φρεσκαριστούν και να παρουσιαστούν έτοιμα να κατακτήσουν ξανά την κορυφή. Τα Aprilia RSV4 και Tuono V4 παρουσιάστηκαν ακόμα καλύτερα, με αλλαγές τόσο στον κινητήρα όσο και σε πολλά άλλα σημεία προκειμένου να παραμείνουν και να παλέψουν ξανά για την κορυφή.
Τεχνολογία MotoGP στο νέο RSV4
Η RSV4 superbike μοτοσικλέτα των Ιταλών μπορεί να κλείνει τα 12 χρόνια παρουσίας στην αγορά, ωστόσο Μπορεί να είναι 12 ετών, αλλά παραμένει κορυφαία…παραμένει μία από τις κορυφαίες μοτοσικλέτες της κατηγορίας. Για το 2021 ο κινητήρας έχει κερδίσει 22 κ.εκ. και πλέον είναι στα 1.099 κ.εκ. με απόδοση 214 ίππους και φυσικά είναι εναρμονισμένος με τις προδιαγραφές Euro5. Καινούριο είναι το σύστημα εξάτμισης, το πακέτο ηλεκτρονικών της Marelli 11MP ECU και η οθόνη TFT. Όλα αυτά έχουν δημιουργήσει μια πιο εύχρηστη πλατφόρμα για τον αναβάτη, ο οποίος έχει πολλές επιλογές χαρτογράφησης (έξι!) για πίστα και δρόμο. Από το MotoGP προέρχεται το αλουμινένιο ψαλίδι με τη γέφυρα από την κάτω μεριά, καθώς είναι πιο ελαφρύ και προσφέρει περισσότερη σταθερότητα στο πίσω μέρος. Καινούρια είναι η σχεδίαση της σέλας και του ρεζερβουάρ, όπως και των αεροδυναμικών, ενώ στην έκδοση Factory βρίσκουμε τις ημιενεργητικές αναρτήσεις της Ohlins, τα κορυφαία φρένα της Brembo και ζάντες αλουμινίου.
Ίδιος κινητήρας, διαφορετική ECU
Στην περίπτωση του Tuono, οι αλλαγές είναι λιγότερες, αλλά εξίσου σημαντικές. Ο κινητήρας δεν έχει Ικανό να σε τρελάνει σε πίστα και σε δρόμο.αλλάξει, παραμένει ο V4 των 1.077 κ.εκ. με απόδοση 175 ίππους, αλλά τη διαχείριση του πλέον έχει αναλάβει η νέα ECU της Marelli 11MP και είναι φυσικά εναρμονισμένος με τις προδιαγραφές Euro5. Στο νέο Tuono βρίσκουμε τα νέα φωτιστικά σώματα LED τα οποία έχουν τη δυνατότητα να φωτίζουν στο εσωτερικό της στροφής, ενώ επανασχεδιασμένη είναι η mini ζελατίνα εμπρός για καλύτερη προστασία από τον αέρα. Το ψαλίδι είναι το ίδιο με του RSV4 και προέρχεται από το MotoGP, ενώ νέα είναι τα αεροδυναμικά βοηθήματα τα οποία είναι κρυμμένα μέσα στο φέρινγκ. Τέλος υπάρχει η έκδοση Factory και εδώ με αναρτήσεις της Ohlins, κορυφαία φρένα της Brembo.
Περισσότερες πληροφορίες αναμένουμε από την επίσημη παρουσίαση της Aprilia για τα νέα RSV4 και Tuono V4.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οι πρώτες εικόνες του νέου Aprilia Tuareg 660
Ο Max Biaggi ξεσηκώνει το Monte Carlo